![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #61 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2007 Locatie: Elburg Leeftijd: 20
| Precies, en die deed in ieder geval ook nog een beetje moeite om het een en ander duidelijk te verwoorden. Wat Myren zijn taal is me een beetje onduidelijk......
__________________ De beste redders staan aan wal. |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Volgens mij is dit "huisvredebreuk". Groet, Ad Bakker
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2008 Locatie: Petten Leeftijd: 21
|
Myren, Ga naar gebruikers instellingen -> Foto's en albums geloof ik dat het heet. Links in je pagina Ben benieuwd of je deze keer wel lukt.
__________________ Gr, Koen Geniet! Maar drink met mate! |
| | |
| | #67 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Ad Bakker
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" | |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Lid sinds: 9 mei 2008 Locatie: sneek
|
@myren: zag in het topic van Stephan je verf vraag. even een tip: WERDOL heeft goede zwarte grondverf. hier kan EPIFANES multiforte prima overheen. multiforte is een mooie verf voor op een scheepshuid, niet te glanzend en te glad, net een echte teer laag. maar goed gronden is de sleutel tot succes, heb hier thuis gewoon epifanes boot lak op m,n houten kozijnen, werkt prima. ga het straks denk ik ook gewoon gebruiken op m,n Stantug(je) Michiel
__________________ Alles krom en buiten de maat bij scheepswerf Dageraad |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Maasbracht Leeftijd: 23
|
Klopt, werdol staat ook bij ons aan boord en ik gebruik het thuis ook als grondverf voor de hobbie
__________________ Mvg Stephan le Sage http://picasaweb.google.com/sjlesage en corstephanmodelbouw op youtube |
| | |
| | #73 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2009 Locatie: millingen aan de rijn Leeftijd: 16
|
die zijn er aleen bij mijn foto albums!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!! dus het zijn er nu 3 morgen of volgende week heb ik er meer!!!???? |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |