![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 3 april 2009 Locatie: zwolle Leeftijd: 17
|
Hallo myren, Misschien is het handig en leuk om wat specificaties die je al hebt neer te zetten want nu is het een beetje onduidelijk waar het precies over gaat. mvg, Dirk van Raalte
__________________ WAT DOE JIJ? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Maasbracht Leeftijd: 22
|
Nou kerel succes ermee. Hou het wel een beetje je eigen inbreng. Als je het dan toch van schroot maakt is het misschien ook wel leuk als je het persoonlijk maakt ipv een directe kopie van wat ik heb. Maar in ieder geval, ben benieuwd naar de foto's
__________________ Mvg Stephan le Sage http://picasaweb.google.com/sjlesage en corstephanmodelbouw op youtube Laatst gewijzigd door Stephan le Sage; 29 januari 2010 om 23:03 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2009 Locatie: millingen aan de rijn Leeftijd: 16
|
ja ik hou ook ijge inbreng hij wordt iets dieper 130 mm maar lengte en breete zijn t zelfde als de stelso en andere kleuren dus we zien t wel ik weet ook niet hoe hij eruit komt te zien
|
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 56
| Citaat:
Hoe zit het met die foto's ???? m.v.g. Brandaris | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Maasbracht Leeftijd: 22
|
Kun je niet het sd kaartje wat wellicht in je camera zit eruit halen en die in je computer stoppen? Is sowiezo makkelijker als met zo'n kabeltje
__________________ Mvg Stephan le Sage http://picasaweb.google.com/sjlesage en corstephanmodelbouw op youtube |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |