![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 19 februari 2010 Leeftijd: 38
|
Hoi iedereen, ben vanmorgen eens vroeg opgestaan en met een heldere geest aan de straalbuis en roerassen begonnen Dit is echt een werkje waar je uw tijd moet voor nemen, ik denk dat alles op de juiste plek zit nu. Juist de schroefashouder heb ik nog niet geplaatst omdat ik hier nog een beetje schuurwerk aan heb. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2007 Locatie: Zandvoort Leeftijd: 19
|
Ik zou echter wel de schroefas iets verder naar binnen schuiven, zodat de schroef in het midden van de straalbuis draait. Verder ziet het er al strak uit. Ga zou door!! Bart
__________________ Varend Maasbank (1:50). In aanbouw Smit Elbe (1:50), Smit New York (1:50) Lid Vaargroep VicWijs |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2008 Locatie: aerdenhout Leeftijd: 17
|
en meer rendement qua groote in de tunnel. Aleen wordt je draaiend gewicht hoger ivm messing vervangd door plastic. Maar in dit geval merk je het amper. tim
__________________ Werf: Smit Lloyd 107 Website:http://tamiyashop.kixtart.ws/Webwink...ginpagina.html |
| | |
| | #26 (permalink) | ||
| Lid sinds: 24 februari 2006 Locatie: rotterdam Leeftijd: 21
| Citaat:
Der zijn wel meer verschillen er tussen hoor..! Dus dat ken je er niet mee vergelijken. Alle asd`tjes lijken ook op elkaar, maar zitten toch echt wel grote verschillen tussen.
__________________ Citaat:
| ||
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 14 oktober 2005 Locatie: Steenbergen
|
De Vikingbank had wel een straalbuis alsook een dubbel roer, de Valcke was voorheen de Steenbank (1) genaamd en had geen straalbuis, wel een dubbel roer. De Maasbank (1) is inderdaad later de Banckert (1) geworden. Gezien de bouwjaren (1965 voor beiden) en de bouwnummmers (640 voor de Vikingbank(1) en 641 voor de Maasbank(1) ) mag ik aannemen de beide schepen volwaardige zusters waren... beiden zijn overigens vergaan en verloren. M.vr.gr. Ron |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |