![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #92 (permalink) |
| Lid sinds: 12 augustus 2009 Locatie: Huis Mijdrecht / boot Vinkeveen Leeftijd: 31
|
Ik heb zelf 2 van billing gehad. En nooit echt problemen gehad. Ik heb er nu net 1 af van graupner, en mijn volgende wordt ook een eigenbouw. Ik heb zelf nog nooit van iemand gehoord dat van een modelbouw iest wel voor de 100% paste. Das juist het leuke van modelbouw he, Je blijft bezig, en het maakt je erg handig. Groetjes ray |
| | |
| | #93 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 september 2008 Locatie: Rijswijk NB Leeftijd: 65
| Citaat:
__________________ Met vriendelijke bouwgroet, Paulus. Bismarck 1:200 statisch, Renovatie Banckert ''516'', Hovercraft SR-N4 1:50. | |
| | |
| | #94 (permalink) |
| Lid sinds: 19 februari 2010 Leeftijd: 38
|
Hoi iedereen, vandaag heb ik kimkielen op mijn Banckert geplaatst. Had hier en daar gelezen dat ze zonder wat stabiliteitsproblemen had. De kimkielen heb ik gemaakt uit overschot van abs
__________________ Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt maar je wordt oud omdat je stopt met spelen |
| | |
| | #95 (permalink) |
|
Hoi iedereen, heb vandaag het volledige achterdek open gemaakt om gemakkelijker bij alle elektronica te kunnen. Heb geen zin om telkens als ik mijn accu moet herladen het hele bovendek te demonteren Hier de foto's: Heb nog een vraagje over de antenne van mijn ontvanger, mag deze in de romp blijven of is het beter dat deze naar het hoogste punt van de boot komt? Heeft dit veel verschil in bereik mocht ik ervoor kiezen de antenne in de romp te laten? Groeten, Stefaan.
__________________ Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt maar je wordt oud omdat je stopt met spelen |
| | |
| | #96 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 56
|
Hoi Stef, je antenne kan je in de romp houden als je hem maar in de zij bovenin rond laat lopen met een plakbandje en dus wel zover mogelijk van je regelaar en servo's i.v.m. stoor objecten. Zorg er wel voor dat je dekje waterdicht is als je gaat varen i.v.m. overkomend water! groeten, Brandaris |
| | |
| | #97 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 februari 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 16
| Citaat:
groet Robert-jan | |
| | |
| | #98 (permalink) |
|
@ Robert-jan : voor grote naden te dichten gebruik ik Magig Sculp, top product vind ikzelf. Het gebruik ervan is simpel en krimpt niet na het aanbrengen. Ik heb mijn magic sculp besteld via e-bay. @ Brandaris : hoi Brandaris, had er ook al over nagedacht om geen water in de romp te krijgen. Ik zit met het idee om de romp (direct onder het dek) af te sluiten met plexiglas, moet er wel nog even over brainstormen hoe ik dit juist ga doen want de romp moet natuurlijk wel toegankelijk blijven. Groeten, Stefaan.
| | |
| | #99 (permalink) |
| Lid sinds: 14 februari 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 16
| Citaat: |
| | |
| | #100 (permalink) |
|
Magic sulp is gemakkelijk te schuren, eerst met een grof schuurpapier en daarna afwerken met fijn schuurpapier. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe dik je gaat smeren Mvg, Stefaan.
| | |
| | #102 (permalink) |
|
@ Robert-jan : Je moet uit elk potje een gelijke hoeveelheid nemen en dan goed mengen en kneden en dan kan het aangebracht worden, na een dag is dit zo hard als steen. YouTube - Donna Cale Magic Sculpt test
| | |
| | #103 (permalink) |
|
Heb zonet een paar foto's van Paul (Rode Zee) via mail gekregen, Paul had problemen om ze te posten op dit forum dus doe ik het even. Want laat ons eerlijk zijn, ze is gewoon prachtig gebouwd. Heb de foto's vol bewondering bekeken en ze zal bij menig bouwers waaronder ikzelf nog veel van pas komen Knap gedaan Paul! Groeten, Stefaan.
| | |
| | #105 (permalink) |
|
Hey iedereen, vandaag heb ik het eerste onderdeel van de bovenbouw in de primer gespoten, was er niet helemaal gerust in want had dit nog nooit eerder gedaan. Al bij al mag het resultaat toch gezien worden vind ikzelf Groeten, Stefaan.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |