![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 19 februari 2010 Leeftijd: 38
|
Hoi iedereen, mezelf nog eens even snel voorstellen, ik ben Stefaan 36j uit België. Ben al geruime tijd verschillende bouwverslagen aan het volgen en had zin om zelf ook eens een schip te bouwen, dit wordt namelijk mijn eerste project. Op aanraden van verschillende mensen heb ik gekozen voor de Banckert van Billing Boats. Vorige week was het dan zover, er werd aan de deur gebeld en daar was ze dan Snel de doos opengemaakt en wat me direct opviel was de bouwtekening want daar moet je het trouwens zowat mee doen. Een duidelijke stap voor stap beschrijving is niet te vinden, enkel een fotoboek (copie's in slechte kwaliteit). Gelukkig kan ik hier op het forum terecht voor als ik vragen heb |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2007 Locatie: Zandvoort Leeftijd: 19
|
Lijkt mij inderdaad ook een mooie kit om eens te bouwen. Maar eerst de Smit New York af bouwen. Bart
__________________ Varend Maasbank (1:50). In aanbouw Smit Elbe (1:50), Smit New York (1:50) Lid Vaargroep VicWijs |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 56
|
Hallo stef, leuke boot om mee te beginnen , ik heb nog wel een paar foto's staan op de volgende link: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! misschien heb je er wat aan ? succes met de bouw, Brandaris |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 56
|
Ja dat is een secuur klusje, neem er de tijd voor, niet morgen klaar willen zijn, want dan maak je welicht fouten, en dat rompje is al zo dun op die plekken !! succes! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2007 Leeftijd: 52
|
Had de Banckert een straalbuis? Ik dacht alleen twee roeren? Verder zou ik je willen uitdagen de opbouw niet van hout te maken maar van ABS, vooral het stuurhuis. Kik eens naar de site van vaargroep mailline en dan foto's van Madurodam. Daar zie je een slepende Banckert (met de Holland) met een stuurhuis van ABS. grt Hawser |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Banned Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
[QUOTE=Stefke73;1590664]Na wat frees -en schuurwerk zien mijn rudders er nu zo uit Als je roerkoning er inzit Meteen een dun pennetje door het roer en de koning heen doen mvg Frederik |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |