![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 27 december 2010 Leeftijd: 57
| Citaat:
Ook bij mij is de witte band in een punt gevormd. wat betreft de messing onderdelen deel ik je mening. Ik heb ze ook niet geschilderd. Zat er in jouw doos ook een tekening of bouwvoorschrift van de steunen waarop de boot rust. Bij mij zaten die er niet bij. Nu moet ik zelf een steun gaan maken, wat nogal lastig is. Als je een idee hierover hebt, dan hoor ik dat graag. Groeten, Ben Laatst gewijzigd door Ben Dams; 30 december 2010 om 23:27 | |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Groet, Ad PS Ben, als je een bericht aanhaalt, delete dan de overbodige tekst, en zeker de foto's in het bericht dat je aanhaalt. Dat houdt het geheel wat overzichtelijker.
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" Laatst gewijzigd door Ad Bakker; 28 december 2010 om 22:27 | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 |
Beste Ben, bij mij zat er een tekening van de standaard. Ik heb deze ingescand en op schaal 1:1 in m'n tekenprogramma gezet. Vraag is alleen welk tekenformaat jij aankunt. Stuur eventueel een PB, met je email, want we kunnen hier geen documenten uitwisselen. Of je kan onderstaande tekening downloaden en hem zelf naar schaal 1:1 brengen, ik heb een lengtemaat erin gezet zodat dat ook makkelijk te doen is. ![]() Zij hadden hem van 6 mm multiplex gemaakt. Hij heeft nogal wat krullen, maar die kan je natuurlijk naar believen weglaten. Als je hem zo maakt zou ik een reep dik vilt op de contactvlakken met de romp plakken, anders loop je behoolijk risico op "lakschade". Vooral met dit weer is een slippertje zo gemaakt...... Succes verder, Ad
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" Laatst gewijzigd door Ad Bakker; 29 december 2010 om 20:29 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |