![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2006 Locatie: papendrecht Leeftijd: 34
|
Een paar weken terug ben ik benaderd door iemand die mij vroeg of ik voor hem een sleper na kon bouwen. Na wat overleg ben ik er sinds vorige week aan begonnen. Het wordt de Chelsea-B. Schaal 1:25 Hier volgen de eerste fotos ![]() ![]() ![]() hij staat aan de buitenzijde helemaal in de G4 ![]() Nu nog een laag polyester aan de buitenkant, en polyester met een matje aan de binnenkant. Laatst gewijzigd door stoppel; 9 november 2011 om 20:41 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Maasbracht Leeftijd: 23
|
Zo hallo, Vind het een heel mooi bootje trouwens, bij jou gaat het ook al snel zie ik. Ga je hem ook met beweegbare stuurhut maken zoals in het echt? Zo heb ik hem een keer zien varen, Apart maar ik vond het wel wat hebben. Succes, deze ga dan ook volgen..
__________________ Mvg Stephan le Sage http://picasaweb.google.com/sjlesage en corstephanmodelbouw op youtube |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
@ Stephan. Nee, de stuurhut wordt niet werkend. weer een kleine foto update. de stuurhut wordt gemaakt van polystyreen. De romp staat gedeeltelijk in de plamuur. ![]() ![]() De kat werd ook even nieuwschierig. ] ![]() Uploaded with ImageShack.us |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Ik heb door iemand van onze vereniging een mooi paar bronzen straalbuizen laten draaien. Gelijk de schroefassen en straalbuizen gemonteerd,en de rest eraan gesoldeerd. Schroeven komen later. Deze moet ik nog bestellen. ![]() ![]() Uploaded with ImageShack.us |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2008 Locatie: Lemmer Leeftijd: 18
|
Haha, grappig die motoren. Ziet er goed uit, en het tempo zit er lekker in! Is dit nou gezichtsbedrog of zit hier een hobbel? ![]() Gr. Jeroen
__________________ Druk bezig met de Smit Hunter, en Alina De Springer + bakje op laag pitje Mvg Jeroen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |