![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 16 maart 2009 Locatie: Drachten, Friesland Leeftijd: 22
|
Wat bedoel je met Stutten Raf? heb gekeken naar de foto maar kan er niet achter komen. @ FreekS ook van die website? Gaat me echter om het feit of het ''veilig'' is om er te bestellen
__________________ Groet, Jeremy. |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 26 oktober 2007 Locatie: Giessenburg Leeftijd: 59
|
Hallo Jeremy. Om te beginnen, bedankt voor het compliment bij de Maarten. Als ik jouw vorderingen aan de Banckert bekijk is daar helemaal niets mis mee en lever je net werk af. Ook de Zwarte Zee in je fotoalbum ziet er goed uit. Toen ik van school kwam, 42 jaar terug, heb ik die ook gebouwd. Met de vragen die je gesteld hebt t.a.v. schroefassen kan ik je niet helpen want de schroefas van de Maarten is een eigen maaksel. Ik heb er wel een smeerleiding met vetpot op gemaakt. Deze is aan te zetten als het luik onder de dradenbak op het achterdek geopend wordt. Veel succes verder met de Banckert. Groeten, Jan. |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
@ Jan, Bedankt voor je compliment en ik zal er mijn best op doen om er wat moois van te maken natuurlijk @ Oase, Oké, bedankt. Ik zal eens kijken wat ik er aan kan doen... de verschansing is immers helemaal recht, als ik hier staande plaatjes tegenaan ga maken, gaat dit er niet heel mooi uitzien... Maargoed, ik ga m'n best doen.
| | |
| | #39 (permalink) |
|
Weer een update! Gisteren bezig gegaan met het ''dekhuisje'' op het achterdek. Niets paste natuurlijk, dus heb hier en daar wat moeten improviseren, hoewel dat toch erg goed gelukt is naar mijn idee. Er moet nog geplamuurt worden, dit hoop ik vandaag klaar te hebben, de bogen heb ik al klaar gemaakt om te worden gesoldeerd op hun steuntjes. Dit hoop ik vanmiddag te doen, maar met deze wind hoop ik dat mijn gasbranderdje 't kan doen. ( mag het niet binnen doen Hier weer wat enkele foto's; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En dan het eindresultaat. Als alles eenmaal in de plamuur en primer zit, ben ik zelf stiekem ook wel benieuwd naar het resultaat. ![]() Dit was het eerst weer.
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2007 Locatie: Zandvoort Leeftijd: 19
|
Ziet er netjes uit.
__________________ Varend Maasbank (1:50). In aanbouw Smit Elbe (1:50), Smit New York (1:50) Lid Vaargroep VicWijs |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
Dankje bart! Ik hoop vandaag alles in de plamuur te hebben zodat ie in de primer kan. Het huisje zit verder nog niet vast aan de plaat, de bolder en het messing ding al wel. Iemand trouwens enig idee wat dat messing ''ding'' voor kleur moet hebben? of is deze ook gewoon wit? Ik hoor het wel.
| | |
| | #42 (permalink) |
|
Op mijn Banckert is hij zwart. Ik heb ze ook gezien met de onderkant grijs, de trommel zwart, en de bovenkant wit.
__________________ Varend Maasbank (1:50). In aanbouw Smit Elbe (1:50), Smit New York (1:50) Lid Vaargroep VicWijs |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
![]() mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #44 (permalink) |
|
Ik geloof dat het een kaapstander is?
| | |
| | #45 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| En waarom heet dat een kaapstander ? Omdat hij inderdaad staat. Is hij liggend dan heet het een verhaalkop. Bijv op een lier zeg maar mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |