![]() |
| |
#17 (permalink)
|
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| |
| |
#19 (permalink)
| |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: Goes Leeftijd: 32
| Citaat:
Was bij zeevaart1 weinig van te merken.,Alle respect voor zijn werk dan wel.
__________________ Op dok : SL 109 , Op de werf : ITC Bluster, Planning ITC ?????? Aliquando et insanire iucundum est | |
| |
| |
#20 (permalink)
|
| Lid sinds: 14 oktober 2010 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 29
|
Als ik het zo lees, zou ik ook moeten maken dat ik weg kwam van het forum, ik ben met vier schepen bezig in de schaal 1:20! Maar om nou de schaal van je schepen (anders dan 1:50) als reden aan te wijzen om te vertrekken vind ik op z'n minst zeer opmerkelijk. Als het niet gezellig genoeg is ga je toch gewoon? Ik volg deze drukte niet erg. En buiten dat, laten we ons toch bezighouden met elkaars schepen, sinds dit een modelbouwforum is. We hebben zo'n mooie hobby, dit forum maakt het mogelijk dit met elkaar te delen, waarom genieten we en niet van dan? Hoe dan ook, ik ga verder met mijn luikenkap... in schaal 1 op 20. Kortom, ik vind het wél gezellig genoeg hier, en ik voel me totaal niet buitengesloten of onwelkom op het forum door de schaal waarin ik het fijn vind om te bouwen... Ik weet ook niet wat er verder is voorgevallen, maar alleen om de schaal vertrekken is toch wat apart. |
| |
| |
#21 (permalink)
| ||
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire | ||
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |