![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 februari 2010 Leeftijd: 35
|
Hallo alle bouwers, ik ga hier een verslag plaatsen van mijn Smit Frankrijk 1/200 van Revell. Dit kitje is nauwelijks meer te krijgen maar als je echt goed zoekt dan vindt je hem, net als ik dus. ![]() Het is een leuk model om te bouwen met veel details, alleen vind ik dat het beter kan en ben nu bezig om hem nog gedetailleerde te maken. Ik hoop dat het gaat lukken en misschien...heel misschien lukt het mij ook om hem RC te maken Standaard ziet ze er zo uit: ![]() ![]() Gaatjes boren: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nieuw dakje met raamlijsten: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Schoorsteenpijp details: ![]() pijp wat breder maken: ![]() Zie het verschil: ![]() ![]() ![]() ![]() Patrijspoort en stuurhut raamlijsten: ![]() ![]() ![]() Stuurkabine: ![]() Gemaakt naar voorbeeld 1/32: ![]() ![]() ![]() Voor het plaatsen van nieuwe railingen het boven dek ondaan van alle gaten: ![]() ...bij de twee trappen ook: ![]() Winch ook maar onderhanden genomen? ![]() Oude ankerketting geleider weg gescalped: ![]() ![]() ![]() Sterker "motor" gemaakt: ![]() Nieuwe geleider en enkele dingetjes: ![]() ![]() ![]() ![]() Boeg verhoogd: ![]() Ventilatie rooster verfraaid: ![]() ...en dit stukje ook: ![]() Nou, das aardig gelukt: |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juli 2005 Locatie: voorhout Leeftijd: 23
|
Heel fraai, had dit werk al eens ergens anders van je gezien. Blijft heel erg goed gedaan. Wordt een pracht modelletje, heb hier ook nog een Denemarken op die schaal liggen. Beetje de motivatie kwijt maar misschien dat jou bouw hier iets aan kan doen Gr robin
__________________ the difference between men and boys is the price of their toys |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Zo weer een update. Becker roer veranderen in een......becker roer. Het werkt voor geen meter maar staat wel mooi onder je boot. standaard versie: ![]() ![]() ![]() Roer met zink annodes: Laatst gewijzigd door Hi&Lux; 13 september 2011 om 22:36 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
RC, op die schaal, nog interessanter. Ik denk trouwens dat die motortjes niet brushless zijn, ik zie maar 2 draden lopen naar de motor. Ik denk dat je in war bent met coreless,motortjes, die ook wel in heli's en voor de trilfunctie in gsms worden gebruikt. Hoeveel toeren lopen deze?
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
Laatst gewijzigd door Hi&Lux; 15 september 2011 om 07:44 | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
Ik vraag het wel even na bij de heli-jongens.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... Laatst gewijzigd door Indoorvlieger; 15 september 2011 om 08:28 | |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Dat gaat een snel bootje worden. Ik weet de vertraging in de mSR nog niet precies maar reken op 25000 toeren of meer, belast.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Of het water remt ze dan flink af, of je schroeven draaien meer in het water dan dat ze stuwkracht geven. In de mSR genereert 1 zo'n motor rond de 50g stuwkracht, en verbruikt dan meer dan 1 Ampere.
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
Laatst gewijzigd door Hi&Lux; 15 september 2011 om 14:17 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |