![]() |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 juni 2011 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 31
|
Ziet er goed uit, je maakt het jezelf een klein beetje moeilijk met die ronde bodem maar het ziet er wel gelikter uit dan een echt vierkante bak. Wel goed dat je alvast alles uitgetekend hebt op ruitjespapier. Ik ben benieuwd naar de eerste bouw-foto's. En welkom bij de steeds groeiende club Springer-bouwers |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Mooie soepele lijn. Doe je die dwarsscheeps ook?
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 9 november 2011 Locatie: capelle a/d ijssel Leeftijd: 12
|
Hallo allen Bedankt voor de complimenten allemaal. @baggeraar: de bodem is vlak maar wel in de lengte (zoals vermeld in de tekening) gebogen. Gisternacht hebben we de bodem laten "zwemmen": ![]() En vandaag heb ik de bodem aan de romp gelijmd (bison constructielijm) zodat hij bij de naden waterdicht is en met schroeven wat verder vastgemaakt ![]() MVG rcboy |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Waar een bad al niet goed voor is.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 juni 2011 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 31
|
Zo dan, ziet er goed uit en wat een joekel zeg! Ik gok dat je extra ballast nodig zult gaan hebben om dat op de waterlijn te krijgen. Hoe dik is die bodemplaat? |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Hallo allen. ik heb even een vraagje. Hoe kan ik foto's op bouwverslag zetten en niet op mijn profiel hoeven zetten, want ik wil dalijk nog veel meer foto's maken en het zou een *** klus worden om het er allemaal steeds op te zetten bvd rcboy |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Nou nou , zo'n klus is dat toch niet. Ik heb ze thuis in een map, dan open ik "foto easy resize" met instelling lengte en breedte max 800. Openen afbeelding en meteen opslaan als "herschaalde copy van". Daarna kun je ze of op je eigen site zetten of op picasa google, of je laad ze per drie naar een foto album op het forum. Als ze eenmaal ergens op het net staan, klik je op die foto en kopieer je de url, waarna je ze in je bouwverslag kan plaatsen door die url te zetten tussen [img] en [/img]. Staan ze hier op het forum: aanklikken (eerst meer opties) dan krijg je vanzelf de mogelijkheid "mijn fotos toevoegen" lijkt me niet echt veel werk.
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Baggeraar. ik bedoelde eigenlijk dat er in mijn album maar 200 foto's kunnen. Als ik nog een verslag wil maken kan dat nog wel eens in de weg gaan zitten ( ik heb geen eigen website ). mvg rcboy |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
| Citaat:
Dan moet je of "vriend van het forum" worden, dan heb je meer foto-ruimte, of van een andere site gebruik maken om je foto's online op te slaan, zoals bijv. Imageshack.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... | |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Je kan ook via google een album maken bij picasa webalbums dan krijg je 1024Mb ruimte, kun je vast wel even vooruit.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |