![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #65 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2011 Locatie: Leeuwarden Leeftijd: 20
|
Hallo Willem, Leuk dat je geďnteresseerd bent, nieuwsgierig zijn mag, hoef je je niet voor te schamen hoor |
| | |
| | #67 (permalink) |
|
Niet aan zo'n prachtig strand als op Terschelling (Formerum en Oosterend) Ik woon wel vlakbij een surfstrand, maar dat is niet te vergelijken met het strand op Terschelling. Een flinke vloedgolf... en we hebben Leeuwarden aan zee.
|
| | |
| | #68 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
| Precies. Ik ben blij dat ik daar ook nog een rondreis heb kunnen doen. Over het strand en boven in de Brandaris, biertje bij Hessel, jutters/wrakken-museum. Weekendje op eigen kosten met de stoomsleper.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juni 2011 Leeftijd: 14
|
Haha, vind je het bij formerum en oosterend het mooist dan? (west kwam het hout) http://www.skylgenet.nl/nieuws/2011/...erschelling-2/ |
| | |
| | #70 (permalink) | |
| Citaat:
Ik kom jaarlijks op Terschelling (zomer) voor 4 weken. We hebben een huisje in Formerum en 's avonds wandelen op het strand bij Oosterend en even naar het Heartbreak Hotel. Het strand tussen Midsland en Oosterend is volgensmij het breedst en het mooist. Een bezoek aan het drenkelingenhuisje is natuurlijk ook uniek (jaarlijkse traditie) | |
| | |
| | #71 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juni 2011 Leeftijd: 14
|
Ja, het is daar inderdaad het breedst. Nu na de stormen van de laatste tijd is het strand bij paal 8 redelijk smal. (met een beetje knappe verhoging niet gaanbaar). En vlak na het drenkelingen huisje liggen twee wrakken. Ook heel leuk. Gr. Willem |
| | |
| | #72 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 januari 2009 Locatie: Julianadorp (NH) Leeftijd: 27
| Citaat:
Gr. Pim
__________________ 1/75 PSV Stril Odin (in aanbouw) 1/50 FSV Aaron S McCall (informatie uitwerken) | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |