![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2012 Locatie: Gouda Leeftijd: 16
|
hallo mensen, ik ben nu 3 jaar geleden met mijn opa aan een vrachtschip begonnen, het was toen meer van: 'we maken even een modelbootje" maar er is nu heel wat werk in gaan zitten. alleen gaat het nu minder met mn opa en wil ik de boot iets sneller af hebben. vooral de bestuuring waar ik nu hard voor aan het sparen ben. verder heb ik ook nog wel wat vragen over details op de boot enzo. de boot is 210 cm lang en 27 cm breed (hij is ong 1:50, maar dat hebben we niet zo uitgemeten, we hebben niet egt aan een schaal gedacht. wat ik uiteraard wel ga doen bij de volgende boot) vergeleken bij de meeste schepen is dit niet echt een heel mooi schip maar ik was 13 toen ik begon natuurlijk. foto's volgen nog... groet Jan Willem Houtman |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Maasbracht Leeftijd: 23
|
Hej JW, Voor deze afmeting/schaal is een hoop te krijgen inderdaad. En anders je heb een heel schip voor elkaar gekregen, dan zullen verdere details ook wel lukken Succes ermee
__________________ Mvg Stephan le Sage http://picasaweb.google.com/sjlesage en corstephanmodelbouw op youtube |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2012 Locatie: Gouda Leeftijd: 16
|
vandaag nog niet veel gedaan aan de boot, wel wat bolders gemaakt en gespoten, en de rand bij de boeg gespoten, (waar later de naam nog op komt) ik moet er later nog een boegschroef en en ankerkluis in gaan maken (nog iets waar we aan het begin niet aan hebben gedacht) nog even gaan zien hoe... nu staan eerst de trappen op het programma, ik zal morgen proberen fotos te uploaden... |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 maart 2010 Locatie: drachten Leeftijd: 17
| Citaat:
eerst wel de spijker kop vijlen/schuren , meestal hebben die spijkerkoppen van die ribbeltjes of streepjes erop en je hebt gelijk goede stevige bolders Jan | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |