![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2004 Locatie: Nieuwegein Leeftijd: 48
|
De werf is bezig.. ![]() roeren, ![]() servo met de roerstangen, ![]() boegschroef, ![]() zijaanzicht huidige status.... Tom Boere
__________________ hou ze drijvend !! lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society lid van VMBC het Anker |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
Adam, ja, valt niet tegen heb in ieder geval een redelijke uitslag, zit een klein verschil in de uitslag, zo'n 3 mm, dit komt door het plaatje waar de stangen opzitten bij de servo, maar 1 mtr van de kant en je ziet er ...van, verwacht dat het in combinatie met de boegschroef wel goed zal komen. Tom
__________________ hou ze drijvend !! lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society lid van VMBC het Anker Laatst gewijzigd door Tom Boere; 17 juli 2008 om 08:42 |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Zo zijn er wat strips aangebracht op de knikken in de romp, lijken net forse nasladen... ![]() ![]() nu eerst de roeren er vast onder, en dan aan de binnenkant de dekspanten erin.... Tom Boere
__________________ hou ze drijvend !! lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society lid van VMBC het Anker |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 6 maart 2005 Locatie: Farmsum (Delfzijl) Leeftijd: 44
|
Hoi Tom Die half rond die moet je door trekken tot de rol Dat heb ik ook ge daan. aleen ik krijg mijn foto's er niet op van mijn shoalbuster En waneer zet je de u profiel er op als de dek er op zit ik ga volgen de week achter de tand wielen aan dan is die van mij en marco ook klaar groetjes Bert kroes |
| | |
| | #23 (permalink) |
|
Botter, mast asd afgebroken, welnee kan plat voor vervoer, kon ik de kist waar ze in vervoert wordt wat lager.. Bert, Ja maar dan alleen de bovenste, ik twijfel daar nog over, vind de scherpe hoek nu ook wel mooi, denk dat ik bij de rol achter weer een kort stukje zet, in ieder geval ben ik weer lekker bezig, nu met de deksteunen / spanten. Tom Boere
| | |
| | #24 (permalink) |
|
en inmiddels gaan de deksteunen erin.. ![]() ![]() ook de roerkoningen, servosteun etc hebben een plaats gevonden. Tom, die nu van de zon gaat genieten..
| | |
| | #25 (permalink) |
|
en de motoren hebben een plaats gevonden.. ![]() accu past er mooi tussen.. en de mast in wording ![]() ![]() we rommelen maar door. Tom Boere
| | |
| | #27 (permalink) |
|
dat hoop ik wel Adam, er komen nog schuine stukken aan ter versteviging, zitten er in het echt ook..probeer ook op het gewicht te letten zo hoog boven de waterlijn het voorbeeld... ![]() ![]() ga hem niet op dat punt klapbaar maken maar ik kan het messing gedeelte uit dat zwarte dopje halen. Tom
| | |
| | #30 (permalink) |
|
Frederik, jazeker, dacht het wel, waarom zie je iets verschillend ?? kan hoor ik ben ook maar een modelbouwer.. Tom
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| accu |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |