![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2008 Locatie: sliedrecht Leeftijd: 32
|
Hoi Tom Het word al wat ziet er goed uit. Ben zelf bezig met spanten en dek huismaar ondervind nog al wat problemen. weet jij waar de mal van de romp is. ik zou graag ook een polyester romp willen dat scheelt een hoop tijd. succes met de bouw en bedankt. mvg wilco |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2004 Locatie: Nieuwegein Leeftijd: 48
|
Wilco, jazeker weet ik dat, hij ligt bij Bert Kroes, bestelbaar via modelbouwshop Flevoland. Tom Boere
__________________ hou ze drijvend !! lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society lid van VMBC het Anker |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 14 augustus 2006 Locatie: Ferwoude Friesland Leeftijd: 33
|
Hey Tom! Goed bezig! Mijn complimenten. Ik zag dat je een forse accu geplaatst hebt. Wat is dat er voor een? Lijkt me dat hier meer dan genoeg ampèrtjes uitkomen! Iets van dat formaat wil ik in mijn Spaarneborg zetten, vandaar. Groeten!
__________________ Manué Gerrits Blue Nose II, Holland, Smit Rotterdam, Bismarck, Spaarneborg. Allen in aanbouw.... |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
dank U, accu is een 12Volt 7Ah, weet alleen nog niet of het qua gewicht goed gaat komen.. Tom Boere
__________________ hou ze drijvend !! lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society lid van VMBC het Anker |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 4 maart 2008 Locatie: maassluis Leeftijd: 18
|
heej Tom Ziet er egt gaaf uit Tom .Vind die shoalbusters wel leuke bootjes.Veel succes met je project en ik blijf het zeker volgen marco
__________________ in aanbouw "thames" ( 1938 ) |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 14 augustus 2006 Locatie: Ferwoude Friesland Leeftijd: 33
|
Tom, dank je voor de info! Voor mijn bootje heb ik ongeveer 23 kg nodig, dus dan kan ik mijn lol nog wel even op met dit type accu. Als ik hier een aantal van inbouw kom ik al redelijk op gewichten hoef ik alleen nog maar te trimmen. Succes met de verdere bouw! Groeten!
__________________ Manué Gerrits Blue Nose II, Holland, Smit Rotterdam, Bismarck, Spaarneborg. Allen in aanbouw.... |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
Dek inmiddels klaar in ruwe vorm, zijkanten achter met bak gereed, nu maar eens de opbouw in de grondlaag zetten.. dek in ruwe vorm met de twee zijkanten, in het achterdek nog een luik maken ( afgetekend ), om bij de roeren en servo te kunnen komen later... ![]() de beting op haar plaats ![]() Tom
| | |
| | #42 (permalink) |
|
Zo en inmiddels de opbouw in de grondverf staan, nu schuren / schuren, en hier en daar nog plamuren... ![]() ![]() lange rij luiken en deuren ![]() en nog een bakje onderdelen.... Tom
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 4 oktober 2006 Locatie: Gouderak Leeftijd: 46
|
Heerlijk Tom die werkbank, komt mij heel bekend voor. Trouwens de TLverlichting werkt perfect, heb verschillende weerstanden uitgeprobeerd maar heb nu de goede gevonden, zal wel keer foto sturen. Ben er nu 80 aan het gieten, en nog 20 halogeen schijnwerpers, ook met LEDs. gr leen |
| | |
| | #45 (permalink) |
|
Adam, nee nee ik vind grijs een makkelijke kleur als basis voor wit..... Leen, ja goed he, net opgeruimd.. Tom
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| accu |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |