![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #80 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2003 Locatie: Monster Leeftijd: 46
|
Jullie kennen Tom klaarblijkelijk niet Hij doet altijd wat hij zelf wil, en gaat meest tegen de meerderheid in, dus hier roepen wat het worden moet, heeft geen enkele zin ![]() Het wordt dan hoogstwaarschijnlijk toch wat anders...... |
| | |
| | #81 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2004 Locatie: Nieuwegein Leeftijd: 49
|
Haha Adam, Tja je hebt gelijk, ik weet al precies hoe en wat, en dat zien jullie vanzelf wel... nog even wat details aangebracht ![]() het werkdek in wording maar eens niet van kunststof, dat trekt nl krom, weet ik uit ervaring.Tom Boere
__________________ lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society |
| | |
| | #82 (permalink) |
| Lid sinds: 19 november 2007 Locatie: Dordt Leeftijd: 40
|
Als je voor de Smit versie gaat mag je er wel een paar ramen uit halen. Anders gaat tie het niet zijn.. Citaat: |
| | |
| | #83 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2006 Locatie: middeburg Leeftijd: 56
|
hier is de husky tom
__________________ HAPPY HUNTER die vaart en de HUSKY die vaart ook en dan ik ben aan de figher beginnen die is half klaar daarna aan de PRESIDENT HUBERT gaan beginnen |
| | |
| | #85 (permalink) |
|
Zo en middels zijn we weer wat verder, het grootste gedeelte is inmiddels gespoten; ![]() ![]() ![]() zo nu weten jullie in ieder geval welke kleurstelling het is geworden, nu nog "even" afbouwen, kortom het einde is in zicht.. wordt vervolgd !! Tom Boere
__________________ lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society |
| | |
| | #87 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2007 Locatie: Zandvoort Leeftijd: 19
|
Ziet er super strak uit.
__________________ Varend Maasbank (1:50). In aanbouw Smit Elbe (1:50), Smit New York (1:50) Lid Vaargroep VicWijs |
| | |
| | #88 (permalink) |
|
en inmiddels weer wat verder gevorderd.... foto's spreken voor zich...lijkt me ![]() ![]() zo en we gaan weer verder om haar af te bouwen, kost altijd weer meer tijd dan je denkt... wordt vervolgd. Tom Boere
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| accu |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |