![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2004 Locatie: Nieuwegein Leeftijd: 48
|
__________________ hou ze drijvend !! lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society lid van VMBC het Anker Laatst gewijzigd door Tom Boere; 16 juli 2008 om 23:51 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Banned Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
@berry Ja Berry nu haal je iets aan he.( Als je zo over het forum denk,denk ik als dat je dan beter weg kan gaan van dit forum. ( Want een ieder die daar zit; wil (len) gegevens van elkaar: daar we allemaal met dezelfde hobby bezig zijn . Dat vind ik een gegeven hoor. En wat de een niet weet :dat weet wel weer een ander he. Dus je moet niet zo negatief doen hoor ( mvg Frederik ( |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Hehe er is weer eens wat gedaan, ben bezig om de tunnels, assen en roeren eronder te maken; ![]() ![]() meten, nog eens meten, zitten ze echt goed..... ![]() de schroeven zijn al afgetopt, assen en uithouders liggen klaar om straks gemonteerd te worden, maar dan eerst weer meten, meten... Tom Boere
__________________ hou ze drijvend !! lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society lid van VMBC het Anker |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Frederik, In 1e instantie met wat puntjes secondenlijm, dan nogmaals nameten en vervolgens verlijmen met stabilit express, verder zitten er diverse pinnen in om eea vast te zetten. Tom Boere
__________________ hou ze drijvend !! lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society lid van VMBC het Anker |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Guest
|
Hoi Tom, Mooi Mooi Mooi hoor, leuk model want dat is weer eens wat anders dan een smit........ (niet dat daar wat mis mee is hoor) Denk dat je ook wel lekker wat kracht krijgt want die schroeven zijn perfect, heb die (40mm) ook onder m'n binnenvaartschip hangen. Succes met de bouw. Groet, Ingmar |
|
| | #9 (permalink) |
|
Hihi Ingmar, Maarre ik ben helemaal om hoor, bouw alleen nog maar Smit boten....... ![]() Zo gaat hij eruit zien. Tom Boere
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2003 Locatie: Monster Leeftijd: 45
|
Dat heb je wel eens als je na een lange vermoeiende werkdag thuis komt ineens het verkeerde stuurhuis op je shoalbuster wilt zetten. OPLETTEN BOERE !!!! JE ZIT IN HET VERKEERDE TOPIC TE POSTEN!!! Zo breng je iedereen in de war. |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Tja, tis ook zo druk hier op de werf, foutje heren dit is hem dan wel....excuus voor alle verwarring, ![]() ![]() en nu dan beide, de onderste is voor de shoalbuster, de bovenste voor de asd, nu je dit ziet snap je gelijk waarom ik me vergist had. ![]() De werf gaat maar door... Tom Boere
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Zo inmiddels zijn beide assen met hun uithouders geplaatst en verlijmd met Stabilit Express, in de sleuf van de tunnel komt een messing strip, deze dient gelijk als het onderste lager voor het roer. ![]() ![]() En gelijk begonnen met de motoren, aan de motor zit een kunststofplaat welke nu nog kan schuiven, voor de perfecte afstelling, tussen de 2 in de romp verlijmde platen, deze worden nu eerst goed verlijmd met Stabilit Express, de plaat van de motor komt daar straks vast tussen met siliconenkit, lekker stevig maar toch enigzins flexibel, leek mij wel een leuke constructie zo..... het gat in de romp net onder de schroefas is voor de messingstrip, deze kan ik pas later monteren, eerst nog wat prutsen aan de roeren. Tom Boere
| | |
| | #14 (permalink) |
|
.. ![]() er gaat weer wat gebeuren aan dit scheeppie, ze staat weer vooraan bij de afbouwkade. TB
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| accu |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |