![]() |
| | #62 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2003 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 50
|
Same from this side! I wondered why we didn't get any updates anymore. But now we know. Elsie, wish Nick all the best from us. Regards, Wim
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! |
| | |
| | #64 (permalink) |
|
Indeed, that's good news! Hope he recovers soon. We will be waiting for his contributions to this forum. Rgds, Wim
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! |
| | |
| | #66 (permalink) |
|
Ja Frederik, HIJ wel, maar zijn vriendin (Elsie) niet Wim
| | |
| | #67 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juli 2005 Locatie: Margate United Kingdom Leeftijd: 41
|
Ahoy Mensen Eindelijk ben ik er weer eens na behoorlijk ziek zijn geweest due een gezwel in me hoofd en na vele scans ben ik er nu boven op En zal trachten de draad weer op te pakken met de bouw van de hms Onversaagd en me andere schepen |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Lid sinds: 13 februari 2008 Locatie: Zwolle
|
Welkokm terug, en laten we allen hopen op een goede gezondheid voor jou!!
__________________ Website van mijn Smit Nederland |
| | |
| | #71 (permalink) | |
| Lid sinds: 9 november 2009
|
Ik ben Eddy Bruin en pas begonnen aan de bouw van Hr. Ms. Onverschrokken. De Hr. Ms. Onversaagd waar je mee bezig bent maakte onderdeel uit van een vloot van zes schepen die in het kader van het Marshallplan aan ons in bruikleen waren gegeven. Nu ben ik afhankelijk van foto's e.d. om de opbouw te kunnen realiseren. Nu jij aan de Hr. Ms. Onversaagd ben begonnen neem ik aan dat je misschien foto's e.d. hebt ?? Kan ik die van je kopen ofzo ?? Het zou me enorm helpen. Laat a.u.b. wat van je horen. Je kan me ook mailen: eddycor@casema.nl Alvast bedankt. Citaat:
| |
| | |
| | #72 (permalink) |
| Lid sinds: 15 oktober 2008 Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel Leeftijd: 49
|
Potdikke. Die ligt bij mij ook in de planning. Als je foto's nodig hebt zou ik eens afreizen naar Scheveningen. Daar ligt de HMS Mercuur en dat is de voormalige HMS Onverschrokken , M886. Kan je de foto's zelf maken of check de site : Museumschip Mercuur A856 - Home Welke schaal ga je maken ? Luc
__________________ Te water: Hr. Ms. Tromp & Ms Weser / in de lucht: Revell Fan & Maanraket Kuifje In aanbouw: Hr. Ms. Onversaagd. In de wachtrij : renovatie Banckert. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |