![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juli 2005 Locatie: Margate United Kingdom Leeftijd: 41
|
Ahoy Mensen Dit wedt me toe gezegd vanmorgen Bij From: Verbouw Koen Sent: 24 Nov 06 10:49 To: WachtlokaalZ WachtlokaalZ Subject: Bezoek Rosman Nicolas op dinsdag 28 Nov 2006 Beste medewerker, Aanstaande dinsdag meldt betrokkene zich aan omstreeks 1100 aan het wachtlokaal met Vtg Engelse nummerplaat T174CVC. Hijzelf is van Nl afkomst en spreekt Nl. Betrokkene wenst foto's te nemen vanaf de kade van de vroegere MSO. (Maakt schaalmodellen van schepen.) Vraag derhalve bij aankomst Secure te verwittigen die zal instaan voor de begeleiding. Wagen kan gestald worden op Z. Dank,de Belgische Marine Daar ik deze winter ook aan dit Hr.Ms. Onversaagd gaat beginnen. En volgens een van onze medebouwers er daar een paar liggen. Ik had ze Maandag al gezien. Maar mocht toe de basis niet op. Dit gaat ze worden. ![]() ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2006 Locatie: The Netherlands
|
Ahoy Red.... Wat komt me die eerste foto toch bekend voor ???? Dat kon wel de vloer van mijn zolder zijn....???? Ik zal in mijn foto archief duiken om te zien of ik misschien nog ergens een foto heb van de Hr. Ms. Onversaagd. Ben wel benieuwd naar het resultaat (en de foto's die jij in België mag gaan maken) Super man....dat je de mogelijkheid krijgt...... Nu weet ik wel dat de Onversaagd bij jou in goede handen is gekomen......ik had mijn interesse erin helaas verloren...... Succes......ik volg je lijntje.... Mario |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: oostende Leeftijd: 54
|
nick op http://breydel.navy.be/ staan foto,s van mso de breydel toen nog van de zeemacht belgie. ik hoop dat je er iets aan hebt groetjes,ronny |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Ahoy Ronny de zeeman Dankje voor deze website. Ik heb inmiddels contact gehad met een van de mensen van dat site. En mij is beloofd nog een aantal foto's. Aan deze schepen zal ik waarschijnlijk een heel website van maken. Gezien de commentaren en foto's website's enz zijn toe gezonden. Nogmaals bedankt |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2006 Locatie: The Netherlands
|
Zooow.....Red.... Dat is ook een zeer bruikbare website...... Zo zie je maar ..... het internet met al zijn onbegrensde mogelijkheden...... Nu moet het je toch zeker lukken om een natuurgetrouw schaalmodel van te maken..... Ik ga weer even verder aan mijn Pelikaan..... Groet, Mario |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Ahoy Mario Dat was nu net de bedoeling. Heb zelfs nu ook foto's van de brug Of tewel Pilot house. Zodat ik gaat proberen om ook daar binnen zo natuur getrouw te bouwen. Nu Dinsdag nog even naar de Basis in Belgie en dan is het compleet. Ga even naar Breda om bij de Gamma wat G4 te halen voor de hull. En dan gaan naast de Schouwenbank en Zwarte zee beginnen Aan de Hr.Ms.Onversaagd M884. Met een beetje geluk kunt je Hem zien op de WSD en vaart hij. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2005 Locatie: Valkenswaard Leeftijd: 50
|
Wat mij opvalt: op de originele foto's M888 en M889. Op het model 426. Ik heb totaal geen verstand van deze nummers maar hoeveel benummeringen heeft Hr.Ms. Onversaagd wel niet ? Pendelaar |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Ahoy Frederik Nee dit kwam van een American website. Een van de website's waar de Hr.Ms. Onversaagd nog orgineel als mso op staat. Vond het wel geinig om het hier op te zetten. Ik gebruik deze foto om te bouwen net als vele andere foto's En hoop dat mijn model er net zo mooi uit komt te zien, als dat model. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 28 maart 2006 Locatie: delft Leeftijd: 35
|
als je naar schreveningen haven gaat licht de hms mercuur de voorbleed schip waar je mee bezig bent ken je ook fotos van maken en je ken ook aan boord kijk en een bakie doen en staat ook model van dit schip aan boord meer info. marco de koster de lid van de haagse modelboot club en de mini marine inter. bel me maar op 0613771324 met vrienderlijke groeten marco de koster |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 28 maart 2006 Locatie: delft Leeftijd: 35
|
ik gaat even langs bij hms mercuur om info. te hallen met de openingstijden en de tellefoon nummer voor u je hoort van mij met vrienderlijke groeten marco de koster van haagse modelboot club en de mini marine inter. kijk eens op www.hmbc.nl |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Ahoy Mensen Dit wilde ik jullie toch niet onthouden. Wat denken jullie hier van? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De gehele Americaanse mijnvegersfleet. Deze zijn te koop daar met Nederlandse en Belgische benummering En benaming voor zo'n slordige $550 en $250 verzendkosten. Dan maar liever zelf bouwen denken jullie ook niet Toegezonden op dit website www.Dutchfleet.net |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
Als je daar lang naar kijkt Denk je dat je scheel bent Of heb de persoon die dat gemaakt heeft een borrel te veel op mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |