![]() |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 29 oktober 2007 Locatie: diepenbeek Leeftijd: 42
|
hoi wiggie, mooi afgewerkt,waar heb je de kleine onderdelen ergens gehaald?ik bedoel dan:de olie vaten,compressor,tafeltje in container,lasapparatuur ed groeten geert
__________________ klagen helpt niet |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2003 Locatie: Hillegom Leeftijd: 37
|
De accessoires zijn vanuit bouwpakketten van Italeri en Tamiya bijgevoegd. Deze zijn op schaal 1:35. Het schaalverschil is echter zo klein, dat zie je niet. Ik heb gebruikt: Italeri 419 Field tool shop en 6388 Shelter Tamiya: ITEM 35220, German Kubelwagen Engine Maintenance Set en ITEM 35186, German Fuel Drum Set Verder heb ik ze nog een beetje opgeleukt met ijzerdraad en putty.
__________________ Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt maar je wordt oud omdat je stopt met spelen!! |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juli 2008 Locatie: Nederland, Zwijndrecht Leeftijd: 66
|
Ik heb net de Ranzow ontvangen, lijkt me een mooi schip om te bouwen. Moet me nu beraden over de aan te brengen motoren, electronica ed. Nu ben ik nog enkele maanden bezig met de Odin. Iedereen toch alvast bedankt voor alle bijdragen over de Ranzow, ik zal daar zeker mijn voordeel mee doen. Andreas van der Jagt
|
| | |
| | #51 (permalink) | |
| Citaat:
De ranzow was mijn laatste schip waarbij de verlichting dmv echte lampjes is gemaakt. Momenteel gebruik is LED's, werken makkelijker en zijn er in meer smaken te krijgen. Het lastige tov echte lampjes zijn de weerstanden, daar moet wel plaats voor zijn. Sorry voor de heeeele late reactie overigens, op de een of andere manier is er destijds geen abbonement op het draadje meegekomen.
__________________ Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt maar je wordt oud omdat je stopt met spelen!! | |
| | |
| | #52 (permalink) |
|
Ik heb zo'n vermoeden dat deze Ranzow niet meer in de vaart gaat komen of dat de topicstarter ondertussen een andere hobby heeft gevonden. Zou toch jammer zijn.
__________________ Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt maar je wordt oud omdat je stopt met spelen!! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |