![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| |
#46 (permalink)
| |
| Lid sinds: 24 februari 2006 Locatie: rotterdam Leeftijd: 22
|
De potdeksel... En ben inderdaad ook wel opzoek naar een goede tip !
__________________ Citaat:
| |
| | |
| |
#48 (permalink)
|
| Lid sinds: 1 januari 2008 Leeftijd: 38
|
Hallo Allemaal, Hier weer een kleine update van de Dutch Partner. Heb inmiddels de verschansing op het voor dek gemaakt, en de bolders gemaakt. ![]() Heb het ook vast in de lak gezet, vandaar dat het nog zo glimd Zo even een plaatje van het geheel.. ![]() ![]() Dus dit is het evne nootr nu weer, binnen kort weer meer.... Laatst gewijzigd door r.driesse; 27 februari 2009 om 23:27 |
| | |
| |
#49 (permalink)
|
| Lid sinds: 7 oktober 2007 Locatie: Zandvoort Leeftijd: 19
|
Ziet er gaaf uit. Ga zo door!
__________________ Varend Maasbank (1:50). In aanbouw Smit Elbe (1:50), Smit New York (1:50) Lid Vaargroep VicWijs |
| | |
| |
#50 (permalink)
|
| Lid sinds: 28 januari 2008 Locatie: aerdenhout Leeftijd: 18
|
ziet er erg mooi uit tim
__________________ Werf: Smit Lloyd 107 Website:http://tamiyashop.kixtart.ws/Webwink...ginpagina.html |
| | |
| |
#52 (permalink)
|
| Lid sinds: 1 januari 2008 Leeftijd: 38
|
Hallo Allemaal, hier is even een kleine verf Update, as Zaterdag 14 maart is er een open dag bij de modelbouw verening Ridderkerk SMVR. Dus moest ik even alles netjes verven zodat hij er glimend bij zou staan dus hier dan even een kleine glimp van de Dutch Partner.... Zoals je ziet is hij net van de schilder terug gekomen...... ![]() ![]() Als dat weer voor bij is dan kunnen we weer verder gaan bouwen. En zal ik uiteraard weer een update plaatsen.... Tot Later |
| | |
| |
#54 (permalink)
|
| Lid sinds: 23 juli 2008 Locatie: Emmeloord Leeftijd: 33
|
Hallo, ik las in u verslag dat u een bogdan heeft gemaakt klopt dat? zelf heb ik een spantenplan van de h300 maar wil daar de opbouw van de Dutch Partner op maken. het een en ander ben ik aan het tekenen. gr. j vd wekken |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |