![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| |
#16 (permalink)
| |
| Guest
| Citaat:
Bedankt voor de info , de engelse site was mij al bekend ,er waren ook wat nederlandse en duitse sites echter zijn deze allemaal ofline de spanten zijn bij mij aangepast ,omdat er idd een behoorlijke knik inzat , degene waar ik alles van heb overgenomen had al de spantencorrectie tussen de papieren zitten echter had hij zelf de originele spanten die bij het pakket zaten gebruikt ik geloof dat deze spanten correctie van een duitse site afkomt ,maar ben er niet zeker van , de etchings zijn idd erg mooi van minibrass en ben nog aan het denken met wat ik doe , maar ga er maar vanuit dat ik alles namaak van triplex , wordt nog wel een hele klus met de ramen ,maar ja daar is het modelbouw voor en voor de prijs die mensen betaald hebben voor dit schip is het ook zonde van zon model met dat karton ,,is een goudenvlag op een moderschip lol ik heb nog niet alles bekeken omdat ik eerst de romp geheel omgebouwd klaar wil hebben dus je had bijna de echte titanic ik zie de foto's wel verschijnen ben best benieuwd groetjes peter | |
|
| |
#17 (permalink)
|
| Lid sinds: 7 augustus 2004 Locatie: oss Leeftijd: 21
|
al voortgang te melden? ben best wel benieuwd... misschien komt er binnenkort een verzamelwerk uit van een 1:200 bismarck, 1 meter 25 lang en optioneel RC.... www.buildthebismarck.co.uk ... reken maar dat die er ook komt bij mij mocht ie hier verschijnen
__________________ Every problem can be solved through the proper application of explosives, duct tape, teflon, WD-40, or any combo of the aforementioned items. |
| | |
| |
#18 (permalink)
|
| Lid sinds: 7 augustus 2004 Locatie: oss Leeftijd: 21
|
dan toch maar foto's gemaakt van mijn titanic... er ontbreken nog wat onderdelen en er liggen wat reddingsboten los plus de middelste schroef... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() veel plezier nog met de bouw van jouw titanic PS ik hoop ECHT dat de bismarck hier in nderland te koop gaat zijn
__________________ Every problem can be solved through the proper application of explosives, duct tape, teflon, WD-40, or any combo of the aforementioned items. |
| | |
| |
#19 (permalink)
|
| Guest
|
hallo Danny, en colega bouwers helaas ben ik (door een ziekte geveld) en dus niet meer verder gekomen dan de kiel en spanten ik begin nu weer wat op te knappen echter zal het nog een tijd duren voor ik gedeeltelijk hersteld ben en weer aan de slag kan gaan maar zodra er weer vorderingen zijn zal ik hier zekers de updates weer gaan plaatsen groetjes peter |
|
| |
#21 (permalink)
|
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Hallo Peter dankzij jouw artikel ben ik ook weer aan de opzij geschoven Titanic begonnen. ik heb ook toendertijd de 100 delen besteld. de romp is klaar maar ik wilde het model verlichten via leds en fiberoptic. daar ben ik dus gestrand. als je het kan betalen adviseer ik je om de etsen te kopen want het maakt je model een stuk mooier. groeten Loek |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |