![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 8 mei 2007 Locatie: rotterdam Leeftijd: 19
|
goeie dag, @ frederik bedankt voor de tip maar helaas hebben hun geen veerhaven romp maar bedankt voor de tip misschien nog is een idee voor een volgend project @ adam oke ik ga het proberen zo draa ik meer info heb breng ik jullie op hoogte . lars |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 8 mei 2007 Locatie: rotterdam Leeftijd: 19
|
goeie avond heren. een romp bestellen is een optie maar nou zat ik te denken als ik nou zelf een mal maak en dan kan ik er zelf een matje over heen leggen en dan heb ik een eigen gemaakten...maar waar kan ik het makelijkst een mal van maken nou weet ik van me zelf dat pieschuim en dat soort spul helemaal weg woordt gevreten door de hars ,maar zou karton ook helemaal weg gegeten worden ???? op me werk gooien ze iedere week zo een 300 kilo aan karton weg dus ik dacht misschien gaat dat wel met karton ???. hoor het graag van jullie of misschien zijn er nog andere makelijke materiaalen m.v.g. lars
__________________ wat met tranen is betaald , betaal je niet met zout water terug ! |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2004 Locatie: Nieuwegein Leeftijd: 48
|
Je zou je huidige romp als mal kunnen gebruiken, moet je hem wel ontdoen van assen ed, verder zal hij glad moeten zijn, de contramal kan je dan van polyesther maken, hierin kan je vervolgens weer je nieuwe romp maken, besef wel dat eea veel tijd en geld kost, je moet met verschillende materialen aan de slag, was, gelcoat, etc. ik zou gewoon zo'n romp kopen, scheelt je veel tijd en geld.... Tom Boere
__________________ hou ze drijvend !! lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society lid van VMBC het Anker |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |