![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2006 Locatie: Hardinxveld-Giessendam Leeftijd: 23
|
hoi ik las dat jullie het over jetaandrijving hadden ik heb nog een paar foto's van een jacht wat bij ons op het dorp is gebouwd voor een amerikaan die er een wereldrecord mee heeft gemaakt, dat van het snelste jacht boven de 50 mtr hij loopt 132 km/h en wordt aangedreven door drie rolls roys jetmotoren met een impellor diameter van ong 1,5 mtr. de twee buitenste jets zijn voor voortstuwing en manouvreren en de middelste is voor dat beetje gas extra op het recht stuk. ![]() ![]() foto's zijn van de terwaterlating in 2004 gr melvin |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2007 Locatie: hoogezand
|
kijk dat bedoel ,zijn genoeg grote en snelle yachten hoor ,hij heeft dat record ,maar vast niet verbasingwekkent verbetert ,zal eerder misschien op 125km/h hebben gestaan ! thanks voor de foto's ! ben nog weer ietsje verder geweest met 1 bar. ![]() ![]() vrs randje was me niet naar het zin (een hoekje lag er ruim in) nu dus opnieuw geplakt ! tevens het werkblad en topbladje bijna klaar . nog even afschuren ,en dan later in boot exacts op maat maken ! nog te doen ,voor de kleine bar komt er nog een luifel boven met spotjes er in ,en een eindschotje ,aan de kant waar nu nog een klein stukje bovenblad zweeft! de andere bar alle bladen maken . beide barren moeten nog achterkasten krijgen ,en een voetsteunlijst aan de kant waar de "klant" zit op z'n krukje .. ik zaag de verstekjes in de bladen met een festool afkort machine ,deze is erg rustig ,en kan ik zeer korte stukje makkelijk mee zagen ,veel machines slaan bij de maten je hout weg ! ben inderdaat erg blij dat ik van dit soort machines gebruik mag maken ! groet,erik
__________________ leuke tekening ,veel ideeen ,maar alleen nog maar een spanten romp en klein spul ,moet nog wat worden Laatst gewijzigd door erik16v; 20 januari 2008 om 17:41 Reden: foto's vergeten te verkleinen |
| | |
| | #48 (permalink) |
|
bij het schuren van het bovenblad (met de roterende schuurmachine ) knapte steeds een verstekje van het bovenblad ,na deze 2 keer opnieuw gelijmt te hebben ,hem toch maar weg gegooid! en een nieuwe gemaakt ,nu schuur ik de boven bladen op een andere manier !met de hand en een stukje schuurpapier maar wel met resultaat ! ![]() ![]() nog veel werk te doen ,alleen al aan de barren ,en dan moet het hele deel er onder nog opgbouwd worden ,kan ze nou alleen in de tekening zetten voor de maat haha ! maar ja zijn leuke dingen om te maken ,en kan de uiterlijke maten straks nog ietsje aanpassen ,binnenkort maar eens aan de opbouw beginnen ! mzzlss erik
__________________ leuke tekening ,veel ideeen ,maar alleen nog maar een spanten romp en klein spul ,moet nog wat worden |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 30 september 2007 Locatie: Dieren Leeftijd: 35
|
Heej Erik! Ik heb je topic even helemaal door genomen, dat ziet er goed uit, kerel! Hoe krijgen sommige mensen het voor elkaar, om op zo'n kleine schaal, zo precies te werken! Ik heb voor veel mensen hier een hoog respect, en jij bent daar 1 van! Ga zo door! We spreken elkaar. Groeten, Ed
__________________ Vervoer over water, de juiste weg! |
| | |
| | #51 (permalink) |
|
hey mensen ,deze hebben jullie volgens mij nog niet gezien .. ![]() het bankje achterop het achterdek ,naast dit deel komen links en recht een trap naar het zwemdek... echter zit ik er al over te denken om dit deel overnieuw te maken ,hij's ook een mm shuin ....
__________________ leuke tekening ,veel ideeen ,maar alleen nog maar een spanten romp en klein spul ,moet nog wat worden |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |