![]() |
| | #46 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 29 juli 2004 Locatie: zaandijk Leeftijd: 65
|
hier zijn de foto's van de afgebouwde boot, het enige wat nog ontbreekt is de reddingsboot op het achterdek, daar ga ik nog even rustig aanwerken. ![]() ![]() als het weer meezit ga ik eerst nog even de boot in de houten bak zetten om te kijken of in het water alles werkt en zo ja dan kan ie los in het grote water. groetjes piet |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 29 juli 2004 Locatie: zaandijk Leeftijd: 65
|
vanmorgen de boot in de houten proefbak gehad en gekeken of alles werkte. gelukkig op een paar kleine instellingen op de zender was alles ok. de blusmonitor spuit ongeveer zo'n 4 meter ver. als zondag het weer meezit ga ik even buiten varen en proberen wat foto's te maken. groetjes piet |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
|
En ik hoorde vanavond dat de boot nu helemaal klaar is!!! Ben erg benieuwd naar hoe hij vaart... Joost.
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo piet amaj die gaat best zijn gang als hij op full speed is voor een boot met zoveel details en gewicht gaat hij nog goed vooruit best een mooi zicht op het water succes verder groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2007 Locatie: Zandvoort Leeftijd: 19
|
Ziet er mooi uit, mooi vaarbeeld. Bart
__________________ Varend Maasbank (1:50). In aanbouw Smit Elbe (1:50), Smit New York (1:50) Lid Vaargroep VicWijs |
| | |
| | #52 (permalink) |
|
En nog bedankt voor het bezorgen van een mooie markante natte plek op mijn broek haha Ziet er erg goed uit hoor! Heel mooi vaarbeeld op alle snelheden... Joost.
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #54 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
Hoi Piet Zo als altijd he het ziet er weer piekfijn uit he. En wat vaart het mooi . Kon die andere niet even naar de wc. Moest hij het weer in zijn broek doen mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #55 (permalink) |
|
Hahaha... En bedankt hè Frederik! Toch nog eens kijken Piet of we de sirene er weer werkend in kunnen krijgen, kunnen we binnenkort weer een leuk filmpje maken met een achtervolging van deze en een speedboot Joost.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |