![]() |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52
|
Je maakt ons wel nieuwsgierig, Piet. Ik kijk al uit naar het vervolg. Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2007 Locatie: hoogezand
|
gaaf hoor ! heeft wel wat overeenkomsten met het boot(je) dat ik aan het bouwen ben ,kan ik een beetje afkijken ! ben erg benieuwd naar je vorderingen ! mzzlss erik
__________________ leuke tekening ,veel ideeen ,maar alleen nog maar een spanten romp en klein spul ,moet nog wat worden |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 29 juli 2004 Locatie: zaandijk Leeftijd: 65
|
ik heb er nog niet mee gevaren, heb vandaag pas de regelaar gehaald. ik weet best wel veel maar deze regelaar is best ingewikkeld of ik snap het niet gelukkig m'n zoon wel maar ik wil er wel even mee varen met deze romp al zal het wel heel voorzichtig moeten gebeuren. groetjes piet Laatst gewijzigd door piet; 8 januari 2008 om 19:27 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 29 juli 2004 Locatie: zaandijk Leeftijd: 65
|
ondanks de verbouwing in huis toch maar weer wat aan de boot gedaan, is nu in principe mogelijk om er een proefvaart mee te maken. ![]() ![]() groetjes piet Laatst gewijzigd door piet; 12 februari 2008 om 15:44 |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
dat ben ik zelf eigenlijk ook, maar wil toch eerst even wat verf op romp en dek aanbrengen. en eerlijk gezegt vind ik het nu ook wel een beetje koud bij het water. groetjes piet |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
Zo als altijd Piet is het weer netjes gebouwd he ![]() En laat je eigen maar niet uit het veld slaan he ![]() Eerst verven doen ze in het echt ook hoor En dan pas te water De modelbouwers willen toch alles zo natuurgetrouw doen Nu dan eerst verven hoor Hoe is het met de stoomsloep Piet heb je hem nog mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Frederik, de stoomsloep staat nog steeds op m'n werkkamer en zodra het iets rustiger wordt op het water ga ik weer varen. en wat de bremen betreft zeker het dek moet even een verfje hebben want dat dunne triplex vind water niet echt fijn. groetjes piet ps. is de stoommotor al klaar? ik was al weer te voorbarig met m'n vraag, maar ik zie dat het goed gaat. Laatst gewijzigd door piet; 10 januari 2008 om 14:11 |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
![]() En daar kwamen eerst twee schroefassen tussen door he Een voor mijn eigen en een voor Marc van Dorpe he Maar dat verhaal zal je wel weten inmiddels ![]() Dus ben vandaag maar weer begonnen met het stoomgebeuren Piet mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |