![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juli 2005 Locatie: voorhout Leeftijd: 23
|
jboers, Bij was mij het niet zo'n groot probleem om de assen er in te krijgen. Met inschatten en een liniaal zal je een heel eind komen denk ik. Wat betreft de schroeven, het valt wel te proberen. Het zijn niet zulke beste schroeven, maar misschien valt het mee. Ik heb simpelere schroeven gezien dan deze. Als je in de plastic gaatjes in de schroeven een messing busje zet en er schroefdraad in tapt. Dan is het misschien een proefje voor in de badkuip, als het meevalt kan je die ook gewoon gebruiken. Als het niet werkt kun je altijd voor propshop gaan, ik heb van zinnia (van dit forum) nog een link gekregen van een duits bedrijf die ook kleine schroefjes maakt. Ze zijn alleen wel duurder. Gr robin
__________________ the difference between men and boys is the price of their toys |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 18 augustus 2004 Locatie: Rijssen Leeftijd: 34
|
Ze zitten er in. Volgens mij wel goed. Verder heb ik de schroeven die bij de schroef as zijn geleverd nog liggen, dus lijkt me nog geen groot probleem. Zal binnenkort even foto schieten en plaatsen. |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
De schroefassen zitten er in. Nu de stuurinrichting nog..... ![]() Ik ben nog op zoek naar een ontvanger, die van mij is een beetje groot.(8 kanaals) en nog op zoek naar een kleine snelheidsregelaar. Wie heeft er nog een suggestie? |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Je kan er altijd een 2 kanaals Conrad ontvangertje inzetten; Mijn zoon Kor heeft er een aantal jaren geleden ook een gebouwd, zoek maar eens op Smit Rotterdam of op berichten van Kor van Essen...
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
Standaard ontvangertje hoeft ook niet veel te kosten, meestal is er voor een tientje of 1 a 2. Zijn er foto's van vooruitgang? Ben ik erg benieuwd naar. Gr robin
__________________ the difference between men and boys is the price of their toys |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
| Citaat:
40mhz: http://www.bidproduct.com/part/Produ...RYSTAL_38.html en voor de 27mhz: http://www.bidproduct.com/part/Produ...CRYSTAL_2.html ik heb de 40mhz ontvanger en die werkt super i.c.m. robbe futaba 40mhz fm zenders zoals de f14 of de fc-16. ik vind dit model wel erg veel op mijn grotere smit rotterdam lijken of ligt dit aan mij?? hebben ze dit modelletje gewoon bij de intertos?? lijkt me wel een leuk projectje om te doen.
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl | |
| | |
| | #24 (permalink) |
|
Robert, Beetje modelbouwzaak heeft wel een model van de smit london of de smit houston. Onderschat het trouwens niet het varend maken van dit kleine bootje. Juist omdat het allemaal klein is moet je heel secuur werken. Gr robin
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
ik heb wel al heel veel vliegtuigjes en heli's gemaakt van revell. ook in de moeilijkere categorien. vandaag ff in het centrum van emmen geweest, nergens te vinden.
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2007 Locatie: Elburg Leeftijd: 20
|
Op internet vind je ze genoeg.. Alleen dan komen er verzendkosten bovenop.. Anders ga je naar een winkel in Emmen die revell kitjes verkoopt.. En vraag als ze er een voor je kunnen bestellen..
__________________ De beste redders staan aan wal. |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 18 augustus 2006 Locatie: Coevorden Leeftijd: 42
|
Ik heb hier wel eens dat soort spul besteld: http://www.mikroantriebe.de/ Nog een aardige link over mikromodelbouw: http://ig.micromotor.org/Schiffe/schiffe.html VrGr, Theo
__________________ Had al hobby's teveel, is nu met modelboten begonnen en het houdt maar niet op |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 17 februari 2005 Locatie: Hoogkerk
|
Ik bedoel hier kan je van zaken of particulier kopen. Even een mailtje sturen wat de verzendkosten zijn. http://modellbau.listings.ebay.de/Fe...istingItemList |
| | |
| | #30 (permalink) |
|
Hoi, Ik heb een probleem met de verf op de romp...... als ik er nog maar naar wijs, dan valt de verf er af. Het hecht niet goed (voor een deel)! Het grootste gedeelte is wel goed gelukkig! Maar nu? ![]() Hoe kan dit? Heeft iemand een idee? Verder schiet het gelukkig wel op... |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |