![]() |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 56
|
Als je op de site ben waar de foto geplaatst is, klik je met de rechtermuisknop op de foto dan krijg je een uitrol menu, kies eigenschappen, dan zie je de juiste URL link kopieer die en plak hem hier ! Dat werkt beter en je heb dan het juiste adres van je foto, sommige lange URL adressen worden namelijk door windows verkort weer gegeven met....... er tussen, en dan werkt het niet. groeten, Brandaris |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 27 december 2007
|
Ok mannen bedankt voor de hulp. als je weet hoe het moet, dan is dat ook niet zo moeilijk (Al je alles weet, wat weet je dan?) Zo staat de zeillogger er nu bij, buitenkant tweede huid aangebracht met fineerstrookjes en deze 4 keer afgelakt met zijde glans vernis. geheel waterdicht. Waterlijn loopt hier niet goed op het roer Dit is inmiddels bijgewerkt Hier ligt de logger in mijn koivijver, Binnenkort meer foto`s Laatst gewijzigd door zomp; 5 september 2009 om 19:33 Reden: Te kleine foto`s |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 27 december 2007
| Beste ejb61Bedankt Ik heb geen idee welke logger het is, op de tekening staat alleen; "Model van een houten zeillogger" De lengte maten zijn 22,6 mtr Lengte waterlijn is 20 mtr Breedte huid is 6,1 mtr Uitgeverij is Holland Slikkeveer Tekening nr 28 Brandaris Is het zo beter Laatst gewijzigd door zomp; 7 september 2009 om 16:19 Reden: De foto was niet meer zichtbaar |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 september 2008 Locatie: Salland Leeftijd: 46
|
Ziet er goed uit Zomp, En zo te zien heb je nu het foto plaatsen door, kan ik mijn opmerkingen verwijderen hmmm, kan de moderator mijn vorig logs permanent verwijderen, ik krijg ze niet weg
__________________ groeten Paul - S155 Schnellboot vaart |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 56
|
Zeg EJB , waarom geen Vlaardingse logger ? ![]() is Dit geen plaatje dan, ook al is ze van ijzer het model verschilt niet veel alleen de kont loopt rond door en bij het model van Zomp is de spiegel plat . groetjes,Brandaris Laatst gewijzigd door Brandaris; 6 september 2009 om 07:15 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |