![]() |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 19 juni 2007 Locatie: Vlaardingen
|
@ Mdesade316, Ik wil best wel een mooi ontwerp voor je maken, dat kost dan wel €0,50, en dan heb ik wel een tekening van je dekvorm hebben. Als je dit wil, wil je mij dan even een PB'tje sturen? Groetjes Josse
__________________ In aanbouw: Well Enhancer 1:75. www.cdjem.nl/josse Lid van Vaargroep Rijnmond |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2006 Locatie: rotterdam Leeftijd: 22
|
whahahaha.... Josse je laat me lachen Je zit hier op een forum hoor, Mensen helpen jouw ook en als jij dan iemand wil helpen vraag je der 50 cent voor. nou dat lijk mij de moeite niet . Beetje jammer dat je het zo doet. Je wilt die man helpen... oke
__________________ Citaat:
| |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 21 mei 2005
|
der is een verschil vind ik tussen iemand 'woordelijk' bijstan en tips geven dan wel iets 'ontwerpen', daarvoor wil ik gerust 0.50 cent neertellen...je moet maar eens zien hoeveel mensen der geld vragen voor een body te spuiten en dan moet je soms zelf nog de verf leveren!! ...ik zou die 0.50 cent dan ook louter zien als onkost waar ik op zich niks op tegen heb... owkee, maar kwas eigenlijk op zoek naar voorbeelden..dus shoot! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juli 2005 Locatie: voorhout Leeftijd: 23
|
Misschien is dit een idee: ![]() EDIT:door de positie van de sleephaak zouden de sleepeigenschappen wel eens erg slecht kunnen zijn. De website: Puffin Pete Workshop Of zoiets: ![]() De website: IG-Schiffsmodellbau-Walsrode Of: De website: Modellbauclub Geesthacht e.V. En ik denk dat met wat fantasie en een gemiddelde klusser, dit ook wel kan: ![]() Ik hoop dat je er wat mee kunt. Gr robin
__________________ the difference between men and boys is the price of their toys |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52
|
Ik ben al benieuwd om je Pollux eens te zien, Nico. Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2005 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 60
|
__________________ De Liberation: motoren ingebouwd: schaal 1/65 gewicht 140gram Tijdelijk geen webstek Groeten Gilbert Laatst gewijzigd door zinnia; 29 januari 2008 om 19:01 Reden: woord vergeten |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 14 november 2004 Locatie: Schiedam Leeftijd: 38
|
__________________ ‹(•¿•)› Bouwverslag: patrouilleboot "Grote Stern" Check: http://www.VaargroepRijnmond.nl/ |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 21 mei 2005
|
persoonlijk vind ik van niet...ik vind de romp veeeel te slap!!!! ik zou de Dolly van Robbe aanraden of de rainbow van Billing Boats, dat is echt een fijn bootje met een leuke en iets stevigere romp die je ventueel kan versterken met wat balsahout. De fittings zijn perfect afgewerkt en lasercut, dus niet knoeien met mesjes zoals bij de pollux... heb alle drie eerder genoemde boten gebouwen en moet zeggen dat de Dolly Harbor en de Rainbow van billing boats leuk zijn. Een andere optie is de romp van de pollux laten vervaardigen in polyester, iemand anders op dit forum doet dit voor weinig geld en zeeeer goed afgewerkt. groetne
__________________ varend: Jocelyn, Elke, Dolly. In aanbouw: Sydney Star, Neptun, London, Najade |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |