![]() |
| | #46 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
![]() Maar dat bedoelde ik dus mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 14 juni 2006 Locatie: Voorhout
|
Hey Frederik, ik heb de uitslag getest wat hij maximaal zou kunnen uitslaan naar beide kanten, en dat is 85 graden, uiteraard wordt dit begrensd door de servo, maar dit heb ik nog niet goed kunnen testen, ik ben nu druk bezig met alles aan het inpassen.
__________________ Computer language design is just like a stroll in the park. Jurassic Park, that is. |
| | |
| | #48 (permalink) |
|
Gisteren al met de Bodasteinur op de werkschependag gevaren samen met de Waker en de Smit Zweden. Bij deze nog het filmpje van de eerste testvaart bij Robin achter. YouTube - 1:200 bodasteinur RC Ben ondertussen druk bezig met de achterkant waterdicht te maken, dit bleek gister nogal dramatisch.
__________________ Computer language design is just like a stroll in the park. Jurassic Park, that is. |
| | |
| | #49 (permalink) |
|
Vanavond de binnenkant van de stuurhut aangepast, er zit nu een 5MM LED in. Ik heb de LED opgeschuurd zodat hij diffuse is inplaats van een felle lichtstraal. Nu nog uitvogelen waar ik nog meer leds kan plaatsen!
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |