![]() |
| | #31 (permalink) |
|
Potverdulleme, "ik weet nog niet of........." eruit met die ramen!!!! En plexiglas er weer in natuurlijk. Ben je zo goed bezig, en dan ga je haar verkl*ten door de ramen zwart of wat voor kleur dan ook te verven. Greetings, Luit
__________________ There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot! Alle info over de Typhoon: www.slopsema.nl | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52
|
Ik sluit me volledig bij Luit aan. Snij er aub die ramen uit. Het zou zonde zijn om aan zo'n prachtig model daarop te besparen. Dus: weg met die dingen. Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2007 Locatie: Apeldoorn Leeftijd: 42
|
Nou, krasse taal hoor... Wou de ramen inderdaad gewoon zwart gaan maken. (vooralsnog) Ik vind dat als je de ramen doorzichtig hebt ook het interieur van de boot moet gaan maken. Daar heb ik eigenlijk geen tijd voor... maar ja, wie heeft er wel tijd!! Toch besloten om de ramen er dan maar uit te doen, is wel echter. Het Interieur moet dan nog maar even wachten, wil de boot eerst van buiten helemaal klaar hebben. Hierbij ook gelijk wat foto's voor diegenen die niet even een avondje kunnen wachten Groet, Roelof.
__________________ Op dit moment op de werf: 1x Kameleon, 1x P-59 politieboot, 1x Reddingboot |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Marken Leeftijd: 22
|
Roelof, Misschien een ideetje hoor, maar wat nou als je langs een station gaat met een Johannes Frederik type en maakt bij elk afzonderlijk raam een foto en verkleind deze en plakt deze achter de ramen? Heb je je interieur Groeten Justin |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2007 Locatie: Elburg Leeftijd: 20
| Kan je die fotos net zo goed gelijk in dat vakje plakken.. Als je die foto's er achter plakt zal je een heel onrealistisch beeld krijgen omdat je die foto's onder een bepaalde hoek maakt.. maar je kijkt niet onder die hoek naar de ramen in je model.. dus dan zie je vanaf boven af bijvoorbeeld het plafond van de stuurhut.. terwijl je dan de grond zal moeten zien..
__________________ De beste redders staan aan wal. |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Is opzich wel een idee. Toch ga ik voor het realistische. Zoals de foto hieronder moet het dan zo ongeveer gaan worden. Dit is wel voor een later tijdstip. Eerst de buitenkant geheel klaar en de boot varend hebben. Zien we van de winter wel weer verder... Heb er nu 1 raam uit dus moet nu wel doorgaan. Is wel een hele klus want het stuurhuis is best wel dik. De Dremel wordt nu mijn beste vriend geloof ik.... Grt, Roelof.
__________________ Op dit moment op de werf: 1x Kameleon, 1x P-59 politieboot, 1x Reddingboot |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
Ja, daar was ik me al bewust van, het is ook een foto van het idee. Als iemand mij kan helpen aan een foto van het interieur dan zie ik ze graag!! Het prewetting systeem laat ik in eerste instantie achterwege. Kan ik later altijd nog eens modificeren. Hoe ik dan de nozzels moet maken weet ik nog niet want ik wil niet dat er straaltjes komen maar een waaier.. grt, Roelof.
| | |
| | #42 (permalink) |
|
Hallo Justin, Had inmiddels in een PB'tje naar zijn email gevraagd, heb namelijk de printlayout wel voor hem in Eagle.. Grt, Roelof.
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 maart 2008
| Citaat:
Groetjes Dick | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |