![]() |
| | #256 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 november 2008
| Citaat:
| |
| | |
| | #257 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 juli 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 39
| Citaat:
Ach je hebt ook gelijk ook, maar die tekst is echt leuk!
__________________ In air: E-trainer; Minimag; Waiting to air:Wave; In progress:Bucker Bu180 Student; In queue: Beaufighter MkX; Cessna BirdDog; YAK 23 (all RBC). Retired:Depron Tiger Moth; BirdPuppie; Aero400; EZ-star. | |
| | |
| | #258 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52
|
@ Duimpje: ik vond je opmerking trouwens niet slecht hoor. Maar ik denk ook dat een bepaald camerastandpunt het onderwerp, op de foto een beetje een vertekend beeld kan geven. @ Bram: ja, ik vond die spreuk wel passend voor een kotter en haar bemanning daar deze toch niet steeds in gemakkelijke omstandigheden hun werk moeten doen. Door het werken aan dit project en al het gedane vooronderzoek heb ik enorm veel bewondering en respect gekregen voor de vissers. Daarom deze spreuk. De koffie drink ik liever zelf uit. De netten zullen op natuurlijke wijze wel vervuilen. De messing korrestokken, wekkers en sloffen moeten wel nog gespoten worden. Voor de geïnteresseerden volgt hier een filmpje van de eerste testvaart. Voor de film van de testvaart, klik op het bootje: Opmerking: door het comprimeren van YouTube van het filmpje kunnen sommige beelden wat 'gedrongen' overkomen. Veel kijkplezier. Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland Laatst gewijzigd door Droopy'ke; 14 maart 2009 om 21:23 |
| | |
| | #264 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2007 Locatie: Zandvoort Leeftijd: 19
|
Toch snel gedaan in een jaar tijd, maar ook een mooi resultaat.
__________________ Varend Maasbank (1:50). In aanbouw Smit Elbe (1:50), Smit New York (1:50) Lid Vaargroep VicWijs |
| | |
| | #266 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52
|
Hoi, Alhoewel dit project al achter de rug is ben ik jullie toch nog de eindfoto's schuldig. Door mijn 1/6 figuren- en voertuigenmanie van de laatste maanden zou ik dit haast vergeten zijn. ![]() Bij deze dus: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() That's all folks. Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |