![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #136 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2006 Locatie: rotterdam Leeftijd: 22
|
Oordeel zelf, het is geen Smit lloyd mast. Deze vind ik persoonlijk toch wel ingewikkeld. En dan zijn er nog moeilijkere masten. Maarja, zo makkelijk is het allemaal niet. En ik zit ook nog op school en dergelijke hea.
__________________ Citaat:
| |
| | |
| | #137 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2006 Locatie: rotterdam Leeftijd: 22
|
* Foto hierboven is gemaakt door Loek "rovman" Zo ver ben ik nou nog steeds op het moment. Het is allemaal nog een kwestie van even goed uit tekenen voor een goed overzicht... En om alles van foto`s en 1 tekening af te kunnen halen heb je wat geduld nodig ja. ![]() Grove opstelling*
__________________ Citaat:
| |
| | |
| | #138 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Die mast is nog maar het topje van de ijsberg Armando Wat dacht je van al die andere details die ik gefotografeerd heb , daar kan Maus nog jaren mee zoet zijn maar in ieder geval is de dame nog in Nederland, kan ik van Rode Zee klasse niet zeggen. succes met dat (strijkbaar) mastje. mvg Loek |
| | |
| | #139 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2006 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
| Citaat:
ach die 4 weekjes over dat mastje...das kinderspel joh ik doe al 2 1/2 jaar over die r*t boot :P Maar inderdaad Loek, werk zat nog aan de Deurloo. Maar heb er geen haast mee, is immers een mooi levens projekt. en one of a kind durf ik te zeggen!! | |
| | |
| | #140 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 september 2005 Locatie: utrecht Leeftijd: 55
|
Gewoon doorgaan Maurice , hij gaat mooi worden . Tenslotte ben ik ook heel wat jaren bezig met mijn rijnsleper . gr Hans
__________________ HORA RUIT (de tijd verstrijkt) Lid van VMBC Het Anker |
| | |
| | #141 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2006 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
dank je wel Hans. Ik hoop er geen jaren meer aan te spanderen, al zie ik er wel nog steeds de lol van in. maar word stiekem aan wel al een dure boot want dan zie je ineens weer wat dat je kan gebruiken en door dan (misschien) niet voldoende te shoppen bij modelbouw zaken gaat het toch niet in de koude kleren zitten. Maar goed we houden stug vol!! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |