![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2006 Locatie: rotterdam Leeftijd: 22
|
Maus, ken je het Roer niet nog een stukje naar beneden doen zodat, je een mooie hak heb
__________________ Citaat:
| |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2006 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
ik heb mijn roeren net te klein gemaakt voor mijn tunnel helaas, kwam ik te laat achter, dus ik kan ze wel laten zakken maar of ik dan echt voordeel heb.... ondertussen heb ik onder foto's van mijn boegschroefrooster gevonden en een foto van het laatste stukje berghout wat ik moest doen en klaar is. ![]() ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
inmiddels zijn we alweer in de duurdere maand beland (bijna dan) en ligt de deurloo weer even stil inmiddels wel een hoop spulletjes aangeschaft voor aan dek, maar goed daar hebben we nu nog niks aan. heb me suf gezocht naar lieren die naast de opbouw thuis horen, maar die kon ik helaas niet vinden. kortom dat word zelf bouwen en puzzelen.
|
| | |
| | #34 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 september 2005 Locatie: utrecht Leeftijd: 55
|
Daarom heet het ook modelbouwen . Maar je gaat beter dan ik ga met mijn boot . Ga zo door . mvg hans
__________________ HORA RUIT (de tijd verstrijkt) Lid van VMBC Het Anker |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
zo daar zijn we weer na lange tijd. de boeing is nu geplaatst bijna in zijn geheel. alleen nog op de kop een stuk plaatsen dan is het zo goed als klaar. dan nog maar 80 boeing ankertjes maken (zucht) maar goed hoort erbij dus hup gaan met die banaan. zie de foto's weer voor een impressie. ![]() ![]() ![]() ![]() zo en nu snel naar mijn werk anders kom ik te laat hahahah. Prettige feestdagen allen en een gelukkig nieuwjaar!!!! |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
en weer een dag verder zijn we met de deurloo ook weer wat verder. de boeing staat nu in zijn geheel. ben nu met het helse karwei gbegonnen van 80 boeingankertjes. de eerste 2 staan er nu op, maar niet naar mijn zin dus waarschijnlijk sloop ik die eraf en maak nieuwe ervoor. ook de uitsparing die in de boeing hoort voorop zit er aan 1 kant al in. ![]() ![]() hier ziet er nog helemaal niet uit, maar goed als het een kleurtje heeft zal het er hoogst waarschijnlijk wel beter uitzien, want een nieuwbouw schip in het echt is ook niet mooi dat word ze pas als de verf erop komt. zo zou de kop moeten worden ![]() ![]() de uitsparing die ik gemaakt heb is hier no wel aardig op te zien zit voor over sb en bb boeing. alleen de rollen en de kast moet ik er nog maken. maar dat komt allemaal nog. |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
de eerste kast waar de 2 rollen op moeten komen al wat verder in ontwikkeling. omdat ik vergeten ben in de boeing eerst de uitsparing te snjden ga ik deze uitveilen...kost nu wat meer tijd, maar goed resultaat zal er niet minder om worden. de kast zelf staat nog los en snij ik de uitsparing wel uit. |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
wat is trouwens de indruk van iedereen van de deurloo tot nu toe? want dit is het eerst schip wat ik (op het casco na) helemaal opbouw...ben wel benieuwd eigenlijk. kan er helaas geen poll van maken dus doe ik het maar even op deze manier :P |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
en toch nog even snel voor het werken, nog een update erop slingeren. kon het niet laten de kast af te maken. ziehier het resultaat van kast nummer 1 (B.B. kop) ![]() ![]() zo vandaag is het weergedaan. allen een hele fijne kerst toegewenst want ik zal met de kerst vermoedelijk weinig toekomen aan het bouwen... |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2006 Locatie: bergen noord-holland Leeftijd: 19
|
zo zo maurice dat ziet er goedt uit en zo te zien had je ook weer wat tijd voor modelbouw maar ik vindt het er goedt uit zien hoor. en voor de eerste keer dat je haar helemaal van niks opbouw. maar ik spreek je nog wel eens. en ik zal deze topic blijven volgen mvgr bart
__________________ modelbouwen is een hobby geen sport |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2006 Locatie: rotterdam Leeftijd: 22
|
en nog vol gegoten met polyester of iets ? word het geheel wel iets steviger van... maar ziet er inderdaad best uit
__________________ Citaat:
| |
| | |
| | #43 (permalink) |
|
@ armando ik heb er geen pooly of zo in gegoten. het is gewoon een holle ruimte, stevigheid hoeft het niet te hebben want ben eigenlijk neit van plan er gewicht op te zetten. wel probeer ik de boeing vast te zetten en stevig te maken zodat ik wel via de gaten die erin komen mijn deurloo wel gewoon kan vast leggen. @ loek jij ook fijne feestdagen. @ bart bedankt man, leuk dat jij het ook nog volgt. groeten allen vanuit de rotterdamse haven. |
| | |
| | #45 (permalink) |
|
met alle kou buiten en wat veranderingen in het schema voor kerst, vandaag weer aan het bouwen geslagen en wil het toeval dat ik gisteren een kraantje op de kop heb getikt wat ik naar mijn idee nog best voor de deurloo kon gebruiken. Ik heb de kraan volledig gestript en wat onderdelen en het huis van de kraan overgezet naar de deurloo. eenmaal alles in mekaar kom ik tot de ontdekking dat het huis aan de verkeerde kant zit...(verdorie) maar goed dat is denk ik voor de volgende bouwer, mijns inziens is het wel aardig kloppend. ![]() |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |