![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #152 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Maasbracht Leeftijd: 23
|
Hoi Luc ja naar 64 containers gevouwen te hebben is het wel iets minder leuk haha. En dan ook nog 48 (heb niet alles gevuld) zakjes met zand vullen. Ik ga binnenkort een trapje maken achter mijn woning naar het roefdek, maar dan moet het hobbiehok iets minder koud zijn. En binnen is het ook niet de bedoeling. Moet wel nog een keer verven dat mag wel binnen.
__________________ Mvg Stephan le Sage http://picasaweb.google.com/sjlesage en corstephanmodelbouw op youtube |
| | |
| | #153 (permalink) |
| Lid sinds: 15 mei 2008
|
Hier de songtexst van lego. LEGO lied pagina Hoi Luc heel slim bedacht dat van lego. Dat brengt mij nu gelijk ideen op. bedankt hier voor. |
| | |
| | #155 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2008 Locatie: belgie Limburg Leeftijd: 43
|
Persoonlijk vind ik dit één van de beste lego-uitvinding. De marsenplaatser : 5 minuten blokken bouwen en op 1 minuut de mars juist geplaatst.t's zo simpel dat de foto alles zegt. Messing buisjes van 5mm geplooid voor de lantaarns. Iets overschaald maar ik moet er kabels en leds erdoor krijgen. Brander + 10mm² koperen kabel gebruikt (die in het buisje moet gestoken worden). Geen knik te zien. ![]() En nu eindelijk iets interessant voor jullie op dit RC-forum. Nieuwe plaats van de batterijen, de oude batterijen lagen wel lager maar ik moest dan bovenop deze batterijen de zeilservo's gaan plaatsen. Als ik ooit de battreijen moest vervangen had ik veel werk. Dus nu staan ze achter de grootmast. Plaats om de zeilservo te zetten.Ongeveer 32cm lang en 22cm breed. Genoeg plaats om een paar servo's kwijt te kunnen denk ik. Servo om het roer te bedienen Laatst gewijzigd door newbie; 15 april 2010 om 21:02 |
| | |
| | #157 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 4 december 2007 Locatie: Hasselt ( B )
|
Beste Luc, Mooi! Mooi! Mooi! Het ziet er uit alsof de " De Heilige Drievuldigheid " ( " Le Santisima Trinidad " ) zich gereed maakt om uit te varen voor de slag bij Trafalgar. Groetjes, Jos
__________________ RC-Haven; PT-15,Schutze,Sagitta Bergen,Nautic,Motorjacht Orion,Diva,Estelle,Windstar Statisch; Mercator,Golden Star,President |
| | |
| | #158 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2008 Locatie: belgie Limburg Leeftijd: 43
|
Bedankt Jos. Als je de laatste foto bekijkt, is het juist alsof ze in brand staat. De vlammen komen al uit het dek en je ziet de rookwolken wegdrijven. Met een beetje verbeelding. mvg Luc |
| | |
| | #159 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Maasbracht Leeftijd: 23
|
Ziet er heel mooi uit zo met de verlichting. Puntje op de i Hij wordt steeds mooier en mooier.
__________________ Mvg Stephan le Sage http://picasaweb.google.com/sjlesage en corstephanmodelbouw op youtube |
| | |
| | #161 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 4 december 2007 Locatie: Hasselt ( B )
|
Beste Luc, met dat in brand staan kon je wel eens gelijk hebben. Tijdens de slag bij Trafalgar op 21 oktober 1805 omstreeks 14.00 uur was de " La Santisima Trinidad " omsingeld door de " HMS Neptune ", de " HMS Leviathan " en de " HMS Africa ". Vooral de " HMS Leviathan " en de " HMS Neptune " hebben toen de " La santisima Trinidad " lelijk toegetakeld waarbij ze haar grote mast kwijtspeelde. Nadien is ze in brand geraakt. In de storm die op de slag volgde is deze trots van de Spaanse vloot uiteindelijk gezonken. Groetjes, Jos
__________________ RC-Haven; PT-15,Schutze,Sagitta Bergen,Nautic,Motorjacht Orion,Diva,Estelle,Windstar Statisch; Mercator,Golden Star,President |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |