![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 augustus 2006 Leeftijd: 20
|
Beste Modelbouwers Ik ben begonnen met de bouw van een opduwer... ![]() even laten zien nog niks mee gedaan. ![]() De bok gemaakt en geverfd. ![]() ![]() Het roer. ![]() de binnen rand om het dek te laten steunen. mvg Teake
__________________ DE BESTE STUURLUI STAAN AAN WAL ----->www.projectoozoo.nl<----- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2008 Locatie: Petten Leeftijd: 21
|
ey leuk ook een opduwer ik ben zelf ook bezit met een opduwer. ze staat nu een tijd stil. ik bouw haar helemaal zelf. dus lekker van hout. waar heb je trouwens die romp en tekeningen vandaan? ![]() want ik heb mijne helemaal zelf ontworpen en heb een heel cool idee voor het roefje! succes voor de rest met de jouwne!
__________________ Gr, Koen Geniet! Maar drink met mate! |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
![]() Deze is ook groot gebouwd door ene Marc lengte 1.16 Mtr
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2004 Locatie: Bavikhove
|
Waarom 1/4,5? Bij zelfbouw kun je kiezen wat je wil he?Aangepast aan allerhande faktoren. Mijn vorige opduwer was 1/5 en iets van 1 m groot. Nu wilde ik een opduwer die tegen alle water bestand was,en dus iets groter dan 1 m. Vandaar 1/4,5,en nu zijn ze iets van 1,2 m lang,met op de waterlijn iets van 1,12m In de mijne zit er ook nog een boegstraler,en een power 1000 voor aandrijving . De schroef is 4 blad 100 mm Groetjes Marc |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Beste modelbouwers Ik ben weer een stapje verder... Ik heb het roer geplaatst maar.... ik ben er vergeten er vet in te doen en als ik hem er uit moet halen moet alles weer kapot hoe doe ik dat HELP!!! en de servo zit op zijn plaats ik heb de accu's besteld 4 ah 6volt met een conrad 400 motortje en de schroef die er bij zat is dat een goede combinatie? en ik ben besig en de koppeling te bestellen zodat ik het motortje kan plaatsen mvg Teake ![]()
__________________ DE BESTE STUURLUI STAAN AAN WAL ----->www.projectoozoo.nl<----- |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Dat doe je dus zo Het rode streepje dat zaag je er van af Het roer er uit Voldoen met vet Roer er weer in En dan het blauwe streepje een messing plaatje er onder schroeven cq Lijmen Hoop als dat je het zo begrijpt mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
@ Frederik bedankt voor uw reactie ik ga het zo doen ik had er gewoon eerder aan moeten denken om er vet in te doen. ik was nog niet wakker... maar ik ben alweer een beetje verder.. ![]() ![]() mvg Teake
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Beste modelbouwers Ik ben vandaag de hele dag bezig geweest met het maken van mijn bootje.. zie hier het resultaat: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hier heb ik het dek met seconde lijm op zijn plaats gezet.. toen stabiliet in een spuitje gedaan en onder het dek gesmeert werkt heel goed!! ![]() ![]() ![]() ![]() een fout gemaakt.. ik heb niet goed gelezen en het kozijn er op geplakt maar het moest onder het dek... ![]() maar dat heb ik natuurlijk opgelost.. ![]() ![]() ![]() en het resultaat van hoe die nu is: ![]() mvg Teake
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |