![]() |
| |
#16 (permalink)
|
| Guest
|
Zo enige tijd geleden alweer, dat wordt een beetje standaard opening geloof ik. Heb de oude foto's ook even gefixed, als het goed is doen ze het nu echt allemaal.... Middels zit de gehele bodem erin, en kan ik het geheel gaan impregneren, om vervolgens de bodem aan de binnenkant met glasvezel te bedekken. Hiervoor moet ik nog even een geschikt plekje vrijmaken, dicht bij het open raam Hier wat foto's van de vorderingen, zal eerdaags nog even de nieuwste foto's erbij zetten, hier is de bodem nog niet helemaal dicht. ![]() |
|
| |
#17 (permalink)
|
| Lid sinds: 17 november 2007 Locatie: Grou Leeftijd: 43
|
Waarom heb je de bodem bij spiegel schuin omhoog laten lopen? Dit is niet echt goed voor het los lopen, je hebt scherpe randen nodig aan de spiegel naar de onderkant toe. Nu is dat een mooie helling en zuigt hij zich vast aan het water. Zie ook eens mijn cat, die heeft dit toch echt anders [zoals het bedoeld is...]. Marcel
__________________ MaxCatV1-L, MaxCatV2-L, MaxCatV2-S, MaxVee-L, JAE21FE Rigger toch vervelend dat hout, het groeit maar door... |
| | |
| |
#18 (permalink)
|
| Guest
|
@Maxcorvette Ja, inderdaad. Dat was me niet 123 opgevallen. Je wil nie weten wat een hel het was dat kleine stukje op te spannen....lol Denk je als ik zorg dat er alsnog een paar scherpe lijnen op/bij komen dat dat voldoende is?! Of kan ik het beter helemaal aanpassen? |
|
| |
#19 (permalink)
|
| Lid sinds: 17 november 2007 Locatie: Grou Leeftijd: 43
|
Dat onderste/achterste stukje eruit halen en gewoon een recht stuk er terug in, is de enige goede oplossing...
__________________ MaxCatV1-L, MaxCatV2-L, MaxCatV2-S, MaxVee-L, JAE21FE Rigger toch vervelend dat hout, het groeit maar door... |
| | |
| |
#20 (permalink)
|
| Guest
|
Nou het is even geleden, maar zo her en der vindt ik wat 'vrije'tijd om in de Cat. te steken. Zo heb ik het stukje bij de spiegel aangepast, is nu recht zoals het hoort... De binnenkant van de romp geimpregneerd, en alles gereed om de epoxy te mengen.... Op dat punt rest mij alleen nog 1 vraag.... Hoe breng ik de epoxy en glasvezeldoek het beste aan? Ik bedoel dus, eerst epoxy, dan glasvezel, of eerst glasvezel dan epoxy, of misschien wel beide?! Wat geeft het beste resultaat?! En moet ik daarbij het glasvezeldoek zoveel mogenlijk in 1 stuk laten, of kan ik van te voren de boel mooi op maat knippen en vast zonder epoxy inleggen?!.. |
|
| |
#21 (permalink)
| |
| Guest
| Citaat:
werkte voor ij het beste | |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |