![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 augustus 2004 Locatie: oss Leeftijd: 21
| Citaat:
of het het waard is moet je zelf beslissen. je krijgt een supergedetailleerd model en een heel naslagwerk aan in formatie over de originele bismarck. dat het doorgaat daar kun je zeker van zijn, daar twijfel ik niet aan. hachette heeft met de titanic ook al bewezen dat ze hiermee te vertrouwen zijn. mooi is het zeker. en je hebt deel 1 al, dus het begin is er maar je moet het zelf beslissen, als je via automatisch incasso betaald krijg je op elk deel 10% korting, en dit brengt de prijs in totaal ongeveer 95 euro naar beneden. je bent er in totaal dan €860 euro aan kwijt zonder radiobesturing. als je via automatisch incasso betaald wordt elke twee maanden 50 euro afgehouden, als je dus elke maand 25 euro opzij houdt kun je het halen. het is alleen de vraga of jij het er voor over hebt. en of je het die ( bijna) drie jaar vol kunt houden, want bedenk dat je waarschijnlijk al 18 bent wanneer je dan eindelijk klaar bent... wanneer ik klaar ben met mijn model zit ik al op de hogeschool en ben ik bijna 21... ( vandaag trouwens 18 geworden). dat is dus gewoon 1/5 van je huidige leven dat je er mee bezig bent, en dat is wel lang.
__________________ Every problem can be solved through the proper application of explosives, duct tape, teflon, WD-40, or any combo of the aforementioned items. | |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
bedankt iedereen! @tijsie dat stond in de E-mail die ik kreeg nadat ik me via internet had ingeschreven voor een abonnement. deel twee is volgens mij in de winkels al wel te koop, maar dan moet je snel zijn want maandag komt deel drie. ( en anders woensdag)
__________________ Every problem can be solved through the proper application of explosives, duct tape, teflon, WD-40, or any combo of the aforementioned items. |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #41 (permalink) |
| Build the Bismarck Forum - pictures of r/c stuff daar kun je dat spul bestellen. beetje duur maar het bespaart je de moeite van het zelf uitvinden en uitzoeken. ik ben van plan om binnenkort een nieuwe zender te kopen voor mijn vliegtuigen, en aangezien dat dan waarschijnlijk 2.4Ghz word zal ik mijn bismarck er ook meteen mee kunnen besturen zonder andere mensen in de weg te zitten met frequenties.
__________________ Every problem can be solved through the proper application of explosives, duct tape, teflon, WD-40, or any combo of the aforementioned items. |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Build the Bismarck Forum - robert's drawings als je op dat forum rondkijkt zie je echt veel tips, meer dan ik er hier kan geven. ik heb die markus even een berichtje gestuurd dat ie binnenkort een aantal bestellingen kan verwachten uit nederland... voor iedereen die de 3-motor setup van markus wil gebruiken, denk eraan dat je bij deel 8 een onderdeel krijgt wat aangepast moet worden ( een deel van de kiel), en dat het het makkelijkst is om rond deel 8 de setup in te bouwen, omdat dan de romp nog redelijk open is...
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |