![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| |
#16 (permalink)
|
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 56
|
Na een beetje googelen zou het deze moeten worden Canadian Navy: HMCS NANAIMO - Ship Home succes met bouwen, Brandaris |
| | |
| |
#17 (permalink)
|
| Lid sinds: 30 januari 2009 Locatie: Rozenburg Zh Leeftijd: 21
|
beste modelbouwers, ik heb de romp van mike overgenomen en geconstateerd dat er wat goeds mis was met de bouw ervan. ik legde hem in de badkap om de stabiliteit ervan te bekijken. zeer teleurstellend ging ze zijwaarts(beide zijdes) door de hoge romp ging het niet om en maakte het geen water. om het hele vehaal zo simpel te maken heb ik geen moeite gedaan om de boot en spanten na te meten, ik wist al dat er iets mis was dus ik zaagde hem doormidde horizontaal. de boot is nou gehalveerd en ligt zeer goed op het water, ik zal als ik tijd heb foto's posten van jullie ervan denken. mvg Sebastiaan v/d Plas |
| | |
| |
#18 (permalink)
| |
| Lid sinds: 7 oktober 2006 Locatie: papendrecht Leeftijd: 34
| Citaat:
waarom denk je dat iedereen hier ballast(lood ) in zijn boot doet? Om de boot op diepte te krijgen en voor stabiliteit. Het is makkelijk om te zeggen dat iemand anders een fout heeft gemaakt bij het bouwen. | |
| | |
| |
#19 (permalink)
|
|
waarom denk je dat iedereen hier ballast(lood ) in zijn boot doet? Om de boot op diepte te krijgen en voor stabiliteit. ja da's wel waar maar dan had het nog geen effect neem ik dan vernomen |
| | |
| |
#20 (permalink)
|
|
ik wilde nog wel zeggen dat ik de romp ga aanpassen met een idee van een Noorse Marine boot Hms Helsingborg. de romp en steven worden maar een paar cm hoger dan dathet eerst was, het scrap kan ik nog goed gebruiken dus als iemand mij graag kan en wil helpen, suggesties zijn welkom .. |
| | |
| |
#21 (permalink)
|
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 september 2005 Locatie: utrecht Leeftijd: 55
|
Dan ben ik benieuwd hoe die boot gaat liggen als je de besturing en accu,s er in doet . Dan hoop ik voor je dat die dan niet te diep ligt . Dan kan je eventueel weer dat afgezaagde stuk er weer op lijmen . Mvg Hans
__________________ HORA RUIT (de tijd verstrijkt) Lid van VMBC Het Anker |
| | |
| |
#22 (permalink)
| |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
Hij kan natuurlijk ook op het afgezaagde deel een nieuwe opbouw maken Een soort verlengen dus maar dan in de hoogte zeg maar mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| |
#23 (permalink)
|
|
ja dat is later een zorg, ik ga eerst wat aparatuur verzamelen en wat foto's posten van nu. De diepgang nu is nog geen cm en wat voor hout is weet ik niet. Ik had dit ingedachten, maar dan wss zonder hoekige romp wel met zo'n opbouw, een hoop te doen dus.. ik laat he jullie weten als ik verder ben ![]() groeten, Sebas |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| boot, romp, zeefakkel |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |