![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| |
#2 (permalink)
|
| Lid sinds: 23 november 2008
|
ik denk dat je met deze romp mischien het best kijkt om een jacht of iets dergelijks te maken, het geeft je veel vrijheid. Een mijnveger lijkt mij al wat moeilijk omdat het naar mijn denken wat te breed is, nog een vraagje heb je de romp zelf gemaakt? heb je al ervaring met modelbouw? |
| | |
| |
#5 (permalink)
|
|
Als je toch voor een militaire boot wil gaan, kijk dan mischien meer voor een patrouille boot bv: A770 Glycine A771 Eglantine Het is natuurlijk maar een ideetje je doet er van wat je wil, als je hulp nodig hebt geef maar een seintje e |
| | |
| |
#7 (permalink)
|
| Lid sinds: 28 januari 2008 Locatie: aerdenhout Leeftijd: 18
|
Hoi mike, Ik denk ook dat het een jacht is. Maar je kan er natuurlijk altijd een soort van reddingsboot of een patrouille boot van maken. tim
__________________ Werf: Smit Lloyd 107 Website:http://tamiyashop.kixtart.ws/Webwink...ginpagina.html |
| | |
| |
#10 (permalink)
|
| Guest
|
hallo allemaal, ik heb 'm vandaag nog even licht opgeschuurd met de schuurmachine van me pa die 't zogenaamd niet deed. heb vandaag nog 4 potjes revell verf gevonden waarmee ik een modelletje van de QM2 had geverft ongeveer 4 jaar geleden, eerst moet ie nog waterdicht geplamuurd worden, geschuurd daarna kan er een menielaagje op. wat voor menie raden jullie aan?
|
|
| |
#11 (permalink)
|
|
polyester als je buiten kan werken, want het stinkt dat het geen naam heeft, is ook niet zo duur. Kom je met 4 potjes revell verf wel toe? En heb je de romp gemaakt met spantenbouw? ben je er inmiddels al uit wat voor schip je wil maken? |
| | |
| |
#12 (permalink)
|
| Guest
|
ja ja, plamuur had ik al en ja hij heeft spanten anders zou die nog niet eens bestaan |
|
| ||||||
![]() |
| Labels |
| boot, romp, zeefakkel |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |