![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2762 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2012 Leeftijd: 41
|
goede middag bouwers . ik heb een vraag ik ben zondag 01-01-2012 begonen met de bouw van de schnellboot 1:35 . nu is mijn vraag wie kan mij vrtellen wat ik nodig heb om mijn boot te laaten vaaren . dus moteren , cervo's , asjes . mijn email adres is . skull666@live.nl . alvast bedankt . martijn neij . |
| | |
| | #2763 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Martin, welkom hier. Twee tips: 1) haal als de bliksem je emailadres uit je bericht, anders loopt je mailbox in no-time vol met spammers. 2) Lees dit draadje van voor naar achteren en van achteren naar voren door, en je hebt alle antwoorden die je nodig hebt. Voor sommige problemen zelfs meerdere antwoorden.
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #2764 (permalink) |
| Lid sinds: 21 mei 2009 Locatie: Almere Leeftijd: 50
|
Zo heb nu drie motoren vervangen voor andere motoren van Graupner Is nu als volgt 2 x 480 Race 1 x 480 BB Race Bouw heeft/ligt even stil ivm spuiten van de romp (effen geen tijd ) Huisje moest ook even gedaan worden ,maar nu gaan we er weer voor . Zijn er bij jullie nog nieuwe veranderingen aan de boten gebeurt . Groet Fred |
| | |
| | #2766 (permalink) |
| Lid sinds: 21 mei 2009 Locatie: Almere Leeftijd: 50
|
nou mijn S100 ligt gewoon op de werkbank . Moet alle motorsteunen weer aanpassen ,maar houd je van de straat En natuurlijk de koppelingen aanpassen ,assen van deze motoren zijn wat dikker grt Fred |
| | |
| | #2768 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 september 2008 Locatie: Salland Leeftijd: 46
|
Nice looking mines you have there Balrog I use the same ones, be carefull, those pins break of very easy
__________________ groeten Paul - S155 Schnellboot vaart |
| | |
| | #2769 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
As usual: Very good job, Balrog!
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." | |
| | |
| | #2773 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
Nu maar hopen dat zijn eerste stuurman niet op die rondvaartboot zit waar je binnenkort dat "veteranen-tochtje" mee gaat maken.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #2774 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 7 december 2006 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 40
|
Hij had z'n bril niet op.............duh! of lag met ene Helga in het vooronder...
__________________ Mvg, Maarten Flederus ( www.puffin.smugmug.com ) Als er geen rook is, moet er vuur bij! |
| | |
| | #2775 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Ga eens snel je mond spoelen met azijnzuur... PANNEKOEK!
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |