![]() |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 10 januari 2007 Locatie: Sneek Leeftijd: 52
|
Da's typisch Billing Boats. Heb hier ook een onvolledige doos liggen van de mahonie houten uitvoering (jaren '60) van de Norske Løve. Bij dat model mag je dus ook als beeldhouwer fungeren door het beeldhouwwerk van de spiegel zelf te bewerken. Als dat bij jouw model ook het geval is dan is het gezien de rompbeplanking een overgangsmodel want de mijne is volledig uit abachi-hout opgebouwd. En bij mijn model hoort dus plastic beeldhouwwerk. Ik weet trouwens niet hoe oud deze doos is want ik heb hem via Marktplaats van iemand overgenomen die hem ongebouwd uit een erfenis had verkregen echter zonder de beslagset. |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2008 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 22
|
Norske love ligt even tijdje stil.... Ik zal wel keer foto schieten, en hier post. ![]() Seizoen van Bigscale begin bijna... ik ben bezig met mij bigscale. Neej ik ben niet westrijd rijders, Maar funrijders. Regelmatig gaat ik verder met Norske love
__________________ Cars: FG tourwagen (63 km/u), FG Formule 1 (55km/u), FG Staduim, Xray XT8 (40km/u bij offroad) |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Guest
|
Hoi Vinni, Ik ben een aantal jaren geleden begonnen met de bouw van de Norkse Love. De bouwvorderingen heb ik op mijn site dmv foto's geplaats dus als je meer informatie wilt ga dan naar mijn site www.ruuddeveld.nl en stug doorgaan het is namelijk geen gemakkelijk project. Ik heb ook nog de oorspronkelijke tekening Groeten Ruud |
|
| | #34 (permalink) |
|
Haai Ruuddeveld Ik ga regelmatig op je site kijken, hopelijk kom ik goed tips tegen Vinniie
__________________ Cars: FG tourwagen (63 km/u), FG Formule 1 (55km/u), FG Staduim, Xray XT8 (40km/u bij offroad) |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Helaas is nog nooit mij gelukt om Norske Love af bouwen, schip ligt nog steeds te stoffen happen..
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |