![]() |
| | #76 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Sneek Leeftijd: 59
| Citaat:
Als de boel zó snel opwarmt, lijkt het me dat er iets te strak is afgesteld. In het water koelt de boel sneller dan de wrijving het vet kan opwarmen, normaal gesproken... Op je video vond ik de aandrijving ook vrij lawaaig, net alsof de boel niet goed uitgelijnd staat... Groeten, Jan.
__________________ Boatsjefarders, noflik folk. | |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Lid sinds: 16 april 2007 Locatie: Breda Leeftijd: 18
|
Uitgelijnd staat het zeker Ik had geen spelling buiten bij de schroefaskoker en de schroef, daar zit nu 2 mm tussen dus dat moet helpen.
__________________ SBhoutwerken voor al uw Steigerhout Meubelen en Interieur Maatwerk www.sbhoutwerken.tk |
| | |
| | #79 (permalink) |
|
haha Nou dit bouwverslag loopt bijna ten einde Mischien op naar een nieuw project
__________________ SBhoutwerken voor al uw Steigerhout Meubelen en Interieur Maatwerk www.sbhoutwerken.tk |
| | |
| | #80 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2008 Locatie: aerdenhout Leeftijd: 18
|
hoi stefan, Ga je door dan met scheepsmodelbouw? zou wel leuk zijn tim
__________________ Werf: Smit Lloyd 107 Website:http://tamiyashop.kixtart.ws/Webwink...ginpagina.html |
| | |
| | #81 (permalink) |
|
ja denk het wel vind het bouwen wel leuk, maar varen ook wel maar bouwen spreekt me meer aan
| | |
| | #83 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Sneek Leeftijd: 59
| Citaat:
Bij een starre as wordt bij twee millimeter speling de stuwdruk van de schroef niet opgevangen door het achterste/buitenste schroefaslager, maar door je motorlager, dat is hier niet op berekend en de boel zal heet lopen. Als de motor een plastic endbell heeft, valt 'ie er vanzelf af na verloop van tijd... Groeten, Jan.
__________________ Boatsjefarders, noflik folk. | |
| | |
| | #84 (permalink) |
|
Oké, ja binnenin is het ook erg krap, heb nu alles wat uit elkaar gezet
| | |
| | #87 (permalink) |
|
Hij is nog niet helemaal af, ver wel, alleen de deksel moet er nog op, en nog paar lagen kleur. Maar ik heb besloten hem weg te doen. Incl roer,schroef,schroefas. Als je intresse hebt PM maar even dan komen we er wel uit.
| | |
| | #88 (permalink) |
|
Hij is geruild tegen een 83 cm lange mono romp met hardware.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |