![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 23 november 2008
|
inmiddels al wat verder gewerkt de fenders heb ik ontdaan van hun witte verf en in het zwart geschilderd (een autoband is nog altijd zwart dacht ik), ook de sleepboog heeft een laagje zwart gehad, maar ze zal zeker nog een laag nodig hebben die radar heb ik gevonden maar hij blijkt niet echt my piece of cake dus ga ik er toch zo'n modern geval op zetten, ik zou mischien ook graag die brandblusser weer doen werken, ik zou hiervoor een ruitenwisserpompje willen gebruiken maar spuit dat voor 1 brandblusser met een spuitgat van 1mm niet wat ver? |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
Zo*n kleintje Kan je hem langzaam en hard laten spuiten he mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2008 Locatie: aerdenhout Leeftijd: 18
|
Hoi duimpje, Ik zou als ik jou was een graupner pompje gebruiken. Die zijn kleiner en als je iets van de sloop haalt is soms kapot als je het thuis probeert. Voor ongeveer 18 euro heb je al een pompje van graupner. ![]() bestelnummer: 914 gr, tim
__________________ Werf: Smit Lloyd 107 Website:http://tamiyashop.kixtart.ws/Webwink...ginpagina.html |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2007 Locatie: Zandvoort Leeftijd: 19
|
Ik zou dan wel een zelf aanzuigende pomp kopen. Die hebben ze daar ook. Greetz, Bart
__________________ Varend Maasbank (1:50). In aanbouw Smit Elbe (1:50), Smit New York (1:50) Lid Vaargroep VicWijs |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Hoi bart, Dit is toch een zelfaanzuigende pomp? Ik denk dat die grote rode van 12volt te groot voor een neptun is. gr, tim
__________________ Werf: Smit Lloyd 107 Website:http://tamiyashop.kixtart.ws/Webwink...ginpagina.html |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
Dan zou het op 6 volt gewoon moeten draaien hoor Mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik Laatst gewijzigd door F.van.Gent; 25 januari 2009 om 16:18 | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2007 Locatie: Zandvoort Leeftijd: 19
|
@Tim, Deze pomp is zeker niet zelfaanzuigend. Kijk maar bij Graupner. Het maak niet veel uit of je hem op 12 of 6V zet alleen draait hij bij 6V langzamer. Greetz, Bart
__________________ Varend Maasbank (1:50). In aanbouw Smit Elbe (1:50), Smit New York (1:50) Lid Vaargroep VicWijs |
| | |
| | #25 (permalink) |
|
@bart, Ik dacht dat het een zelfaanzuigende was keek net en zag dat het niet zo was ![]() tim
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 23 november 2008
|
bedankt voor de tips en suggesties dat zijn allemaal nog zorgen voor later, vandaag heeft de sleepboog zijn 2de laag zwart gehad, ziet er netjes uit, zal proberen woensdag foto's te zetten. ivm snelheidsregelaar dacht ik aan die mechanische van robbe te denken, niet te duur, en heb nog een robbe servo liggen goed idee? mvg duimpje |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Duim: een mechanische regelaar scheelt vaartijd. Als je op halve kracht vaart, verwerkt hij de helft van het vermogen in de motor (snelheid dus) en de andere helft stookt hij op aan warmte. Je kan dus beter een simpele electronische regelaar kopen, ook al is die duurder.
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #28 (permalink) |
|
Hoi duimpje, Wat roel ook al zei dat je beter een elektronische kan nemen. Maar een mechanische neemt ook veel meer ruimte in dan een elektronische. Kijk maar bij conrad.nl of op graupner.de Daar staat vast wel een betere regelaar dan dat jij wil. tim
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |