![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| |
#31 (permalink)
|
| Guest
|
ziet er goed uit! veel details! ik heb er al rekening mee gehouden dat een printer de boel nooit perfect uitprint ik heb overigens het ''Titanic a modelmaker's manual'' besteld op amazon.com samen met ''Titanic the ship magnificent Vol 1.'' zover gebruik ik deze voor een 3d titanic project van mij (www.thetitanicmod.uni.cc) maar als ik ooit een houten model wil maken, dan heb ik verder niets meer nodig! p.s. binnenkort als ik weer wat centen heb dan bestel ik ook TTSM vol 2. |
|
| |
#33 (permalink)
|
| Guest
|
die staat wegens een gigantische rommel in de garage en een onprettig weertje even gepauseerd als het weer wat warmer wordt en de slaapkamer van mijn ouders klaar is, dan kan ik weer op mijn gemak de garage in, nu kan ik mijn kont niet keren. |
|
| |
#34 (permalink)
|
| Lid sinds: 10 maart 2010 Locatie: Heiloo Leeftijd: 51
|
Hartelijk dank voor de kleurenkaart! Ik ben net begonnen aan het verzamelen van informatie en bijbehorende produkten t.b.v. mijn net aangeschafte kit van de Titanic. Zie ook mijn bericht elders in forum. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |