![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2009 Locatie: Maassluis Leeftijd: 51
|
Hallo, Vandaag begonnen met de verstevigingen maken voor de binnen zijde van de boeiing. ![]() Hier een grondplaatje gemonteerd onder het t-profiel(evergreen)hoekjes afgevijlt.Het is helemaal orgineel maar ik vond dit mooier om zo te doen en het is makkelijker om het later te bevestigen aan de boeiing.Het grond plaatje wordt nog wat ingekort.
__________________ Mvgr. Ernst Bezin,eer je begin!! |
| | |
| | #32 (permalink) |
|
Hallo,vandaag de versteviging aan de boeiing achterop gemaakt: ![]() Zit nog niet vastgeplakt moet eerst nog ff schuren terplekke,voordeel van een macro opname kan je mooi de oneffigheden zien.
| | |
| | #33 (permalink) |
|
Hallo,de draad weer opgepakt.Afgelopen weekend de romp eens gespoten. ![]() Nu weer verder met allerlei andere dingetjes klaar te maken!
__________________ Mvgr. Ernst Bezin,eer je begin!! Laatst gewijzigd door ejb61; 7 december 2009 om 08:20 |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
Hallo,de romp 2xmaal gespoten. Nu begonnen met de waterkeringen voorop.De letters voor de naam heb ik ook binnen via www.plotterwelt.nl (snelle service trouwens) ,morgen hoop ik de witte bef te spuiten voorop.Foto's maak ik morgen,gaat nu een beetje rot met flits.Nu nog op jacht naar een beetje foto etched parts,misschien heeft iemand een goed adres voor me!
| | |
| | #37 (permalink) |
|
Hallo',de accomodatie een beetje in de spuitplamuur gezet om te kijken waar de oneffenheden zitten ![]() blijkt mee te vallen, hier en daar nog een beetje bijwerken.Begonnen met de ventilatien roosters, voor aan de binnen zijde van de rookkanalen, Nu nog een hoeklijntje er omheen prutsen,hier een plaatje van hoe het ongeveer moet komen ![]() Gaan weer vrolijk verder met ondermeer ook de zaling.
| | |
| | #38 (permalink) |
|
Hallo,een begin gemaakt met de zaling(platfotm gedeelte tussen de rookkanalen),dit van printplaat van 1mm.Het geheel ingezaagd met de dremel,tot de gewenste diepte.Omdat er een soort vlechtwerk in de printplaat zit kan ik het nu makkelijk in de gewenste stand zetten,in de onstane gleuf lijm gedaan en men heeft een stevig geheel,en het blijft in de gewenste stand staan.Anders hed ik het gehhel uit 3 stukken moeten maken dit vond ik toch wel makkelijker. ![]() Nu de profielen eronder etc..Ik heb nu ook een stevige zaling voor de achtermast
__________________ Mvgr. Ernst Bezin,eer je begin!! Laatst gewijzigd door ejb61; 16 december 2009 om 20:20 |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
Hallo,vandaag begonnen met het supportframe van de zaling moeten nog een paar steunen bij maar hier alvast een kleine ![]() impressie,een proefpassing gedaan zie foto de brackets moeten nog rond gemaakt worden.
__________________ Mvgr. Ernst Bezin,eer je begin!! Laatst gewijzigd door ejb61; 18 december 2009 om 15:45 |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
Hallo,nog een beetje verder gefreubeld aan de zaling. ![]() ![]() De steunen onder de zaling aangebracht,aan de zijde van de rookanalen moet nog een plaatje aan de steun gemaakt worden.De zaling is nog helemaal los dus ik kan alles nog verwijderen Op de volgende foto kan je zien dat ik in de brackets ook een ronding heb aangebracht, ![]() moeilijk te zien met het flitslicht.Voor de rest niet veel gebeurt vandaag.Morgen hoop ik de luchtroosters aan de binnen ziijde van het rook kanaal aan te brengen. Wel vandaag nog een stuk gereedschap aangeschaft namelijk een zaagtafel! ![]() Was het gekloot met de decupeerzaag(en het vele gevijl ) een beetje zat,nu kan ik een mooie strakke zaagsnede maken!
__________________ Mvgr. Ernst Bezin,eer je begin!! Laatst gewijzigd door ejb61; 19 december 2009 om 21:16 |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
Hallo,de zaling nog een beetje aangepast de tek.klopt hier niet helemaal,het ronde stukje platform aangepast. ![]() Als je de vorige foto's bekijkt kan je het verschil duidelijk zien.Ook moet hier nog een stukje verlenging aan komen voor een nav.licht.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |