![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #91 (permalink) |
| Lid sinds: 7 augustus 2008 Locatie: Enschede Leeftijd: 40
|
Hallo, Een poosje niet op het forum geweest, wel iets gedaan dus toch maar een update... De opbouw wat verder afgewerkt, het deel onder de grote mast van de nodige details voorzien, oa de apparatuur voor bevoorrading op zee, wat antennewerk etc, de fotos, helaas ook niet al te scherp, zal tzt wat maken met een echt toestel. ![]() ![]() ![]() De antennes zelf plaats ik pas op het laatst, deze maak ik van dun staaldraad deze buigen niet zo snel. Groeten Kees
__________________ In aanbouw: HrMs De Ruyter / Voormalig HrMs Tromp. |
| | |
| | #94 (permalink) |
| Lid sinds: 15 oktober 2008 Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel Leeftijd: 49
|
Mooie details Kees. Ik word jaloers.
__________________ Te water: Hr. Ms. Tromp & Ms Weser / in de lucht: Revell Fan & Maanraket Kuifje In aanbouw: Hr. Ms. Onversaagd. In de wachtrij : renovatie Banckert. |
| | |
| | #95 (permalink) |
| Ha Luc, Ach ja.., jij hebt em alaant varen das ook wat groeten Kees
| | |
| | #96 (permalink) |
|
Hoi, Weer een kleine update, ben aan de slag geweest met de sloepen, deze gemaakt van hout, 2 lagen waarvan de bovenste de binnenzijde uitgezaagd. Daarna de vorm er in gevijld en geschuurd en voorzien van een dekje van polystyreen. De opbouw is ook gemaakt van dit materiaal. Ook hier heb ik vrijwel geen afbeeldingen van, dus wie hier wat plaatjes van weet of heeft, ik houdt me aanbevolen... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ben overigens een beetje aangestoken door het micro-rc-helicoptervirus Groeten Kees
| | |
| | #97 (permalink) |
| Lid sinds: 16 januari 2009 Leeftijd: 34
|
Als er forumleden in Harlingen wonen, op een werf waar ze het nieuwe botencomplex hebben gebouwd (vlakbij de uitgang van de stad) ligt een WM4. Deze heet Trompje en is de oude sloep van de tromp. Ze ligt gewoon op de wal en je kan er vanaf de weg naar kijken en foto's schieten. Ik kan er altijd even naar kijken als ik weer in Nederland ben. Edit: aan de achterkant van je opbouw hoort nog een klein vierkant raampje, daar konden de heren die de raketten laden en afschoten kijken naar de launcher of deze wel naar behoren werkte. Ook zal ik kijken of ik hier ook nog foto's van heb.
__________________ Ervaring is direct proportioneel aan de hoeveelheid geruïneerde spullen. |
| | |
| | #98 (permalink) |
| Lid sinds: 15 oktober 2008 Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel Leeftijd: 49
| Hoi Kees, Je sloepen zien er prachtig uit. Voor de foto zou ik er volgende keer een centimeter naast leggen, want zeker bij schaal 1:100 is het leuk te laten zien hoe klein ze eigenlijk zijn. Luc
__________________ Te water: Hr. Ms. Tromp & Ms Weser / in de lucht: Revell Fan & Maanraket Kuifje In aanbouw: Hr. Ms. Onversaagd. In de wachtrij : renovatie Banckert. |
| | |
| | #99 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
| Citaat:
En welke micro heli vlieg je mee dan?
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... | |
| | |
| | #100 (permalink) |
|
Hoi, Op dit moment een Xieda 9958, en dat bevalt me prima.. jammer, net te groot om om te bouwen naar een kleine lynx.. Maar tja, op dit moment niet zo in de bowstemming en dan ist mooie afleiding. Gr. Kees
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |