![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #76 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2008 Locatie: aerdenhout Leeftijd: 18
|
Hoi niels, ziet er mooi uit. Ben ook benieuwd naar het volgende verslag van de dolly. Wel goed van je dat een makkelijk bootje hebt gekozen. Misschien kan je hier de blusmonitoor ook werkend maken. Die graupner koppeling is wel goed hoor tim
__________________ Werf: Smit Lloyd 107 Website:http://tamiyashop.kixtart.ws/Webwink...ginpagina.html |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 mei 2008 Locatie: Kampen, overijssel Leeftijd: 23
|
hoi niels, aan de snelheid gezien dat jij de paula hebt gebouwd zal de dolly wel geen probleem zijn. ik heb wel een verzoek kun je een foto maken van wat er in de doos zit en dat in je verslag opnemen? groet ruben |
| | |
| | #86 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 april 2007 Locatie: Apeldoorn Leeftijd: 42
| Citaat: Ik heb ook een spuitje van de apotheek en ik doe altijd vaseline in mijn assen. Om dit voorelkaar te krijgen doe ik een beetje vaseline in een bakje wat ik in warm water zet zodat de vaseline dunner/zachter wordt. Dit kan heel makkelijk opgezogen worden met de spuit. Op de nippel die jij hebt heb ik een siliconen slangetje zitten van ca. 4 cm. deze past op het tuitje van de spuit en als de vaseline warm is spuit je dat zo in je as.. Is het vet afgekoeld dan hoef je de volgende keer alleen maar je nog gevulde spuit even in warm water leggen. (mijn spuitje kan ik heeeeeel lang mee doen want ik gebruik maar een klein beetje vaseline per jaar..) grt, Roelof.
__________________ Op dit moment op de werf: 1x Kameleon, 1x P-59 politieboot, 1x Reddingboot | |
| | |
| | #87 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 mei 2008 Locatie: Kampen, overijssel Leeftijd: 23
| Citaat:
Citaat:
| ||
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |