![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| |
#1 (permalink)
|
| Guest
|
Hoi iedereen, Ben sedert kort begonnen met de restauratie van mijn fire patrol. hieronder volgen de foto's: hoe het er eerst uitzag: al een deel afgeschuurd en gedemonteerd: ![]() ![]() begonnen met monteren: ![]() motor was een inschattingsfout en wordt vervangen door een 6v ![]() de eerste keer uitgetest in het open water: ![]() ben ook al het nodige werkmateriaal stuk voor stuk aan het aankopen om beter werk te kunnen leveren. afwerking is vrij slordig groetjes, Pieter nogmaals bedankt aan iedereen die me geholpen heeft op het forum met ideën en in de eerste plaats mijn vriendin die geholpen heeft met afschuren!!! |
|
| |
#2 (permalink)
|
| Lid sinds: 28 januari 2008 Locatie: aerdenhout Leeftijd: 18
|
Hoi pieter, Leuk modelletje he Veel plezier er mee en ik blijf hem volgen. tim
__________________ Werf: Smit Lloyd 107 Website:http://tamiyashop.kixtart.ws/Webwink...ginpagina.html |
| | |
| |
#3 (permalink)
|
| Guest
|
Tim, Ze zeggen altijd: uit je fouten leer je... Hier komen de mijne: Geen 12v motor op 6 volt 1x6v 4AH loodbatterij, geen 2 Tips: -12v zelfaanzuigende pomp met een 800mah lippo -de brandweerspuit zal kunnen ronddraaien dmv een servo met overbrenging (goedkoper dan een zeilservo) - reductie is eruit wegens te veel lawaai...de overige zullen wel volgen in het verslag! groetjes, Pieter |
|
| |
#4 (permalink)
|
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
[QUOTE=jayjay;1263917]Hoi iedereen, Ben sedert kort begonnen met de restauratie van mijn fire patrol. hieronder volgen de foto's: ![]() Dat draadje licht er echt verkeerd hoor mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |