![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 7 december 2006 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 40
|
Die draden (uit elastiek geplozen) gebruik ik voor de antenne draden, werkt goed zeker als de bevestiging uit verenstaal bestaat. Tot nu toe gaat het redelijk met het PE setje en de nieuwe lijm van Bison Nexus een gel achtige corrigeerbare lijm. kun je rustig vormen en daarna super vast. De reling uit het PE setje heeft ook een verbinding op de bodem, zodat je over de hele lengte kan lijmen, dat laat niet los. Na het schilderen, bij veel buigen de verf wel. Je zou eigenlijk PE materiaal willen hebben wat metaal kleur is. dat valt minder op bij beschadigingen.
__________________ Mvg, Maarten Flederus ( www.puffin.smugmug.com ) Als er geen rook is, moet er vuur bij! |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 mei 2009
| Citaat:
Re: reling Is dat te koop voor GPB 24,95 plus 15% VAT? - prijs is niet mals Ik zou het kunnen gebruiken voor mijn titanic 1:150, maar dan kom ik met één kaart niet uit. Heb verleden jaar van Graupner een ARTR Graf Spee besteld - hadden de Chinezen een stuk reling vergeten en toen kreeg ik van Graupner een strip met messing reling toegezonden van 1:100. Het bestaat dus wel. Voor mijn 1:50 boten doe ik het met volièregaas waar ik dan een of twee draadjes tussen span en op iedere verbinding een druppeltje lijm. Met solderen ben ik gestopt. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |